En liten uppdatering kanske?..

Måndag igen och helgen flöt förbi lika fort som vanligt.. Har haft en otroligt bra helg! Tack alla som gjorde den så trevlig! Och helt fantastiskt underbart att träffa dig Albin och gänget!! 

Idag har den här tösen spenderat dagen i soffan.. Jag har haft bättre dagar.. Förutom värken i armarna och nacken så har man så klart åkt på feber och ont i halsen som attans.. Man har ju vaknat på bättre sätt om man säger så.. Men ska inte klaga det finns dem som har det värre.. Vad är lite halsont och feber.. Det går över lika fort igen.. Är otroligt glad att jag klarat mig från det under nästan hela vintern.. Förra året var man inget annat än sjuk och förkyld hela vintern ju.. Byggde nog upp immunförsvaret rejält då *skratt*  Nu håller det sig starkt tills man är 90 förhoppningsvis.. Passar på att ligga och kurera mig i soffan idag då man inte har något planerat ändå.. Imorgon är det dags för sjukgymnastik igen och även resten av veckan.. Hoppas på att märka lite resultat snart.. Kanske för mycket begärt efter bara två veckor men lite åtminstone.. Har visserligen lättat lite på stelheten.. Kan röra huvudet lite mer åt sidorna än innan men dock fortfarande väldigt ont.. Aja ska inte gnälla det går över det oxå.. Jag är en fighter så jag är snart tillbaka i mina vanliga dagsrutiner med jobb och annat igen!

Veckan består som sagt av sjukgymnastik och inte så mycket annat.. Ska försöka ta mig lite korta promenader i veckan oxå för att öka cirkulationen i kroppen ännu mer.. Ska även gå ner på nautilus och se vad dem har för alternativ så man kan börja simma.. Märker på sjukgymnastiken att det gör inte lika ont att stretcha och göra alla rörlser i vattnet som på land så simmning är ett bra steg för att bygga upp kroppen och muskulaturen i framför allt ryggen igen.. Ganska skönt att vara i vattnet.. På fredag styr jag bilen upp mot hjärtat i Gbg för en helg med honom.. Se vad vi hittar på för nåt myspys denna helgen.. Tokmysa ska vi iallafall <3

Nej om man skulle ta sig en ny omgång febernedsättande och lägga sig ner på soffan igen.. Har öppnat balkongdörren så man får känna på den härliga vårluften fast man inte orkar gå ut och njuta av den.. Skönt med lite friska vindar att andas in.. Lite mera sol, lite varmare och gröna träd det längtar man efter nu! Mmmm vår och sommar! Bästa tiden på året..

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0