Fredag

Helgen är äntligen här! Idag kommer hjärtat ner sen blir det myspys hela helgen.. Lite grillning ikväll i gubbaparken med lite andra vänner.. Gott med lite grillat och trevligt sällskap.. Är dock liiiite kallare idag än vad det har varit dem senaste dagarna men med ordentligt med kläder på sig så är det skönt att komma ut..

Har tagit det lugnt och gjort allting i min takt idag.. Och den takten har nte varit allt för snabb idag.. Tog mig nog dubbelt så lång tid att göra vid mig än vad det brukar.. Jäklar vilken värk jag har i armarna idag!! *suck* Ska bli otroligt skönt att komma igång med sjukgymnastiken så det släpper nån gång för inte blir det bättre iallafall.. Men skam den som ger sig så nu sitter jag här lite lagom lockig i håret för nåt plattande blev det inte idag.. Känner mig ganska så nöjd ändå trots allt över håret.. Även om jag är van vid att ha det spikrakt annars.. Tog mig ett lång varmt bad iallafall innan man försökte fixa till sin look.. Skönt att ligga där och slappna av lite grann.. Har plockat undan lite här hemma och grejat lite under förmiddagen..

Nu ska jag bege mig iväg mot Tosse för att inhanlda maten som ska grillas ikväll.. Klockan går alldeles för fort så man hinner inte riktigt med..  Men stressa det orkar jag itne idag.. Kan inte heller för den delen *skratt*
Hopas ni får en mysig kväll där ute alla läsare!
Det ska vi försöka ha i vårvädret!

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0