"Inget kul att sakna"

Just nu är det inget roligt alls att bo så långt ifrån varandra.. Saknaden är enorm efter mitt hjärta! Vill kunna ha honom vid min sida dygnet runt.. Kunna krama honom och pussa på honom när jag vill... Vill kunna krypa ner i hans mysiga armar och bara vara.. Kunna ligga och pratar och mysa tillsammans.. Just nu hade jag behövt hans värme och närhet.. Det är tomt..  Jag har mina helt underbara vänner här nere som finns i vått o torrt.. Som jag kan omge mig med när som helst på dygnet.. Men det skulle kännas lite konstigt att krypa ner i armarna på dem på det sättet ;)

Idag har varit en ganska bra dag.. Blen en ganska tidigt morgon.. Gick upp och satt i soffan en stund.. Åt lite frukost och vaknade till liv lite grann.. Därefter begav jag mig mot solariet för en liten paus där.. Skönt att få lite färg på kroppen och samtidigt värmen.. Den är helig just nu när man har ont.. Gick hemåt och packade iordning mina saker som skulle med till sjukgymnasterna.. Blev bassängträning idag.. Tänk att så lite kan trötta ut en så mycket! En halvtimme i vattnet och väldigt lugna rörelser jämfört med vad man är van vid ändå var man helt färdig efter den halvtimmen.. Man känner inte att man rör sig i det varma vattnet på samma sätt som när man är uppe, kroppen slappnar av mer.. Hade dock mer ont när man kom upp sen men det behöv ett par gånger för att mjuka upp kroppen... Det kommer bli bra det här! Körde ner till jobbet för utbildning när jag hade duschat och så.. Kom ner till jobbet och fick reda på att den var inställd.. Så pratade lite med mina härliga kollegor innan jag körde hem igen.. Skulle kört till syrran oxå på kalas för moster lilla älskling (som inte e så liten längre) Och för syrrans sambo men jag har haft så jäkla ont och helt slut i kroppen så kunde knappt köra hem från jobbet bara så  vågade inte sätta mig i bilen så långt.. Tog smärtstillande och la mig på soffan när jag kom hem.. Tog ett tag men sen somnade jag gott.. Har nu vaknat till liv och fått i mig lite mat.. Och så sitter jag här.. Blir dock ine så mycket mer skrivande för nu säger kroppen stopp..

Hoppas på att kunna köra till min syster imorgon kanske annars får det bli till helgen.. För övrigt har man inte så mycket annat planerat imorgon.. Tar dagen som den kommer i den takten jag kan.. Ska ta mig en promenad ute iallafall om det är hyfsat väder ute..

Önskar er alla en trevlig kväll..
Ska jag försöka ha!

Tjingeling!

Saknar dig mitt hjärta!

Kommentarer
Postat av: Din älskling

Saknar me juh =( Måste fixa detta snart <3

2010-04-22 @ 07:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0