It's friday!!

Jaha då var det fredag igen! Vart tog denna veckan vägen? Som jag frågar mig varje vecka *skratt* För min del har veckan bestått av vila, sjukgymnastik och lite småsysslor för att hålla mig igång och få igång cirkulationen utan att det gör allt för ont.. Tycker jag lyckas ganska bra.. Trött som bara den efter sjukgymnastiken idag men känns bra ändå.. Har kunnat vrida mer på huvudet idag än innan.. Ett framsteg iallafall!! Work here I come!! Kanske inte riktigt än men om jag får bestämma över mig själv och min kropp så är jag tillbaka på jobbet efter nästa helg.. Iallafall delvis om inget annat hoppas jag.. Blir galen av att gå hemma! Jobbet är inte bara ett jobb det är så mycket socialt för min del oxå.. Alla arbetskamrater man jobbar med och alla människor man träffar.. Det är inte bara ett jobb.. Jag strävar efter att vara tillbaka om en vecka.. Lite mål måste man ha i livet..

Ikväll händer inte så mycket.. Ska sitta här hemma i min lilla lägenhet och mysa till det med en skål godis och förhoppningsvis något bra på tv:n.. 

Saknar mitt hjärta otroligt mycket!!
Ses snart iallafall som tur är :)

Nu ska jag fixa iordning lite mat för kvällen..
Tjingeling!!


Kommentarer
Postat av: Therese

Snyggggging ! <3

2010-04-23 @ 17:03:19
URL: http://theresefryksater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0