Mysdag med mig själv :)

Idag tar jag hand om mig själv och gör verkligen inte många knop... Jag försöker ladda om batterierna för att åter vara tillbaka på jobbet imorgon efter en dags ledighet med lugn och ro.. Har spenderat dagen i mina mjukisbyxor och en härlig mjukiströa här hemma i lägenheten.. Inget smink och håret står åt alla håll men vet ni vad? Jag känner mig lika snygg för det och jag skiter fullkommligt i det då det bara är mig själv jag träffar =D Ibland behöver man bara få vara utan en massa måsten... Har pillat lite här hemma i lägenheten.. Plockat undan och städat lite.. Ska strax göra iordning bland mina ljus.,. Byta ut alla som brunnit ut för att kunna mysa till det ordentligt och tända nya ikväll.. Fixade iordning lite mat för någon timme sen som slank ner helt perfekt i magen.. Gjorde ett extra lass så man har till jobbet imorgon oxå.. Ibland har man sina ljusa stunder! När det blogginlägget är skrivet ska jag börja tappa upp ett varmt och skönt bad.. Ska flytta datorn ut i hallen och sätta igång lite skön musik som man kan lyssna på under badandet.. Ska även tända ljusen överallt plus några stycken inna på toaletten sen tar jag mig ett glas vin och bara njuter av livet för en stund..
Glöm dina bekymmer idag för imorgon kommer nya"

För övrigt så leker livet tycker jag.. Idag är en otroligt bra dag! Tänk vad humöret kan svänga.. Igår var jag nog irriterad på det mesta som kom i min väg.. Sur och grinig.. Kanske för att man hade ont.. Har jag idag oxå men lite bättre iallafall.. Har sovit helt okej inatt.. Inte jättebra men det funkar.. Jag gör ju inte precis särskilt mycket idag så det gjorde inte så mycket.. Jag går omkring här och lullar för mig själv.. Sjunger med i musiken som spelas för att liva upp mina grannar lite med min kråkröst *skratt* Tycker om livet för tillfället *visslar* Längtar som en tok efter hjärtat som åkte hem igår.. Tänk att man kan sakna någon så och längta! Han har stulit mitt hjärta! Fast jag vill inte ha tillbaka det så länge han vårdar det ömt.. Då är det hans helt och hållet!
Längtar även som en tok till Torsdag! Varför avslöjar jag inte än det får ni se och läsa om så småning om :) Bara personerna det handlar om i princip som vet än så länge vad jag ska hitta på!

"Ett stort tack till er! Detta betyder så otroligt mycket för mig! Glad över kontakten vi fått"
Alla växer vi upp och tänk så bra det kan bli när vi gör det :)


Nu ska jag fortsätta med ltie annat och sen tappa upp det där badet och lägga vinet i kylen! Jobbar en kväll imorgon så ett glas vin eller två ikväll skadar inte och man somnar nog gott sen efter badet :)

Tjingeling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0