Sååååååååå underbart glad!

Världens största grattis Nettan och Fidde och Felicia och den sötaste lille killen på jorden som kom till världen igår!
En liten Noel kikade ut kl 19.07
47 cm lång och 2575 gram
Grattis gumman och Fidde!!! Det gjorde ni bra!!


Pratade med Jeanette i telefon igår när vattnet gick så jag slängde mig i bilen och körde till Tyringe för att mysa med världens mest stolta storasyster Felicia mdans Nettan och Fidde åkte till BB.. Jag och flisan spenderade kvällen med att laga mat, vara ute och cykla, gå ut med hunden, göra läxorna, sätta ihop lite saker till lillebror och fixa inför hemkomsten sen låg vi och kollade på Shrek på kvällen innan vi somnade.. Massa mys pys och sååå nervösa vi båda två var tills vi fick beskedet att lilleman hade kikat ut.. Då var det två glada tjejer istället för nervösa som kröp ner i soffan och kollade på film och fnittrade tillsammans.. Vad vore världen utan er mina underbara vänner och flisan! Och nu lille Noel.. Som jag stolt ska bli gudmor till! Åh måste få skryta lite grann.. Så idag har jag snusat med bebis innan jag åkte hem.. Vad vore livet utan dessa små!! Jag blev tårögd när dem kom in genom dörren och såg alla tre! Han är ju såå liten och söt! Inte ens storlek 50 passar lilleman.. Han är pyttepytte liten och helt fantastisk!
 Kan man bli annat än sugen på egna när man håller en sån söt liten bebis i famnen och får snusa och gosa på honom??
Saknar er allihopa redan!

Förutom denna helt fantastiska händelse så har det inte hänt så mycket mer för min del.. Börjar jobba halvtid på måndag vilket jag verkligen ser framemot! Känns bättre i nacken än innan jag började med sjukgymnastiken men har fortfarande ont.. Armarna är det ganska oförändrat med.. Fortfarande ont och stickningar men det ska vi kämpa bort det oxå.. Snart är jag tillbaka på heltid i mina rutiner igen! Härligt ska det bli! Kommer fortsätta med sjukgymnastik iallafall 2 gånger i veckan ett bra tag framöver.. Jag har en bra bit kvar innan jag troligtvis blir helt bra så det är bara till att kämpa vidare.. Jag ger mig inte så lätt!
Fredag imorgon och då bär det av till sjukgymnasten på morgonen.. Därefter rullar bilen till halmstad för att träffa underbara Malin och Viilja för fikamys och massa prat.. Bus med lilltösen som växer så det knakar så hon har säkert vuxit hur mycket som helst sen sist *mys* Efter besöket där styr jag bilen vidare mot Göteborg till hjärtat.. Ska spendera helgen där uppe.. Äntligen få tokmysa med honom! Valborg imorgon så vi åker till Pierre och Angelica för grillning och kuligheter om vädret tillåter.. Skönt att man stannar i halmstad imorgon och får vila armarna lite och inte behöver stta i bilen hela vägen upp till Gbg i ett svep.. Ganska lagom att pausa efter halva vägen.. Ska se om jag kan lura någon stackare att hjälpa mig in med sommardäcken i bilen imorgon innan jag kör iväg så vi kan byta dem uppe hos hjärtat.. För övrigt så händer det inte så mycket mer.. Ska gå och plocka ihop min packning nu tänkte jag så man slipper stå med det imorgon förmiddag innan man ska köra..

Önskar er alla en skön kväll och trevlig helg!
Ta det lugnt vid eldarna imorgon! :)

Tjingeling!


        

Kommentarer
Postat av: Anonym

Johanna, jag vet inte hur många gånger till jag kommer att behöva säga dessa orden till dig, men: Vad skulle jag göra utan dig i mitt liv? Du e den mest fanstastiska människa från topp till tå. Jag hoppas så innerligt att jag kommer att kunna gottgöra dig för allt du gjort för mig/oss.. Älskar dig, min räddande ängel <3

2010-04-30 @ 08:53:35
URL: http://jeanette--johnson.blogspot.com
Postat av: Johanna

Gumman jag vet inte vad jag skulle ha gjort utan er heller gumman!? Du och fidde och barnen är helt fantastiska och jag skulle aldrig klara mig utan er! Du är lika fantastisk gummman! Du gottgör mig bara genom att finnas till! Jag vet att jag har dig i vått och torrt, det räcker gott och väl för mig snäckan! Älskar dig med! Vi ses om några dagar igen! Och är det nånting så bara ring min underbara ängel <3

2010-04-30 @ 10:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0