Sol ute, sol inne, sol i sinne =)

Härligt vårväder vi har idag! Man blir så glad och får så mycket energi! Den där solen gör verkligen underverk! Att man dessutom har haft trevligt besök idag gör ju inte saken sämre precis.. Har haft söta Malin och lilla Viilja här idag.. Helt underbart! Mysigt att sitta och fika och prata så här en härlig söndag som denna.. Synd bara att man inte fått ut några möbler på balkongen än då kunde man suttit där men det kommer.. Våren och sommaren är förhoppningsvis lååååång! Och många fler fik-eftermiddagar lär det bli =))

För övrigt har jag inte gjort många knop idag.. Inte igår heller.. Sov ganska länge efter natten på jobbet.. Tog ett bra tag innan jag lyckades somna på morgonen men sen sov jag som ett litet barn.. Var ute en liten runda på kvällen hos Tess och sen Caroline.. Läkarens dom i fredags var att vila men inte sitta stilla *hmm* Men tror jag lyckades ganska bra igår.. Tog det väldigt lugnt men var ute och rörde mig i måttliga doser.. Ska försöka ta en liten promenad lite senare.. Så har jag rört lite på mig idag oxå.. I torsdags hämtade jag Max vid 12-tiden och hade honom fram till 18-tiden.. Härliga unge som jag saknat honom!!! En riktig mysdag hade vi! Träffade Angelica och Leon oxå *sööööööötnosar* Kommer lite bilder så småning om men just nu hittar jag inte min sladd till kameran för att kunna lägga in bilderna så det får vänta.. Klarar inte av att gå och böja mig och ha mig för att försöka leta upp den så det får vänta.. Ska bli skönt att komma igång med lite sjukgymnastik i veckan så nacken kan bli bra nån gång efter den jäkla krocken.. Nu kör vi på...

Livet har sin gilla gång just nu.. Allting rullar på och det går framåt.. Jag är nöjd och mår bra.. Trivs med min tillvaro.. Att våren börjar kika fram gör så otroligt mycket för humöret! Vårkänslorna börjar hitta ut :)

Nu ger jag upp skrivandet för idag..
Hoppas ni får en trevlig kväll alla läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0