Aug - 10 - 2010

Återigen har solen letat sig fram bland molnen och lyser upp vardagen.. Lite lagom varmt är det oxå.. Behagligt att röra sig utomhus utan att behöva ligga och svalka sig vid poolen eller stranden för att det ska vara drägligt att röra sig ute... Varit iväg och ätit glass i solen idag.. Inte helt fel! Nu börjar klockan närma sig eftermiddag återigen och det är snart dags att försöka koka ihop lite middagsmat skulle jag tro.. Sen känns det som att en strandpromenad med lite avslappnande musik i öronen behövs ikväll.. Tänk att halva veckan har snart gått.. Vart tar tiden vägen egentligen? Styr bilen mot Hässleholm imorgon om det blir som planerat sen har ni mig inte hemma förren fredag igen.. På lördag styr jag återigen bilen mot nya äventyr för att spendera dem sista dagarna på semestern på bortaplan..

Om man skulle ta tag i middagen kanske.. Tror det får bli någon god kycklinggryta idag med ris.. Jajamensan det lät gott när man läste om det! :) Se om jag kikar in och skriver några kloka ord lite senare igen..
Tjingeling så länge!


Mys med barnen hemma hos Nettan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0