Det borde nog vara förbjudet att släppa lös Angelica och Johanna på stan! =D

Vilket humör jag är på idag! Helt underbart efter en fantastisk kväll igår med underbara hjärtat mitt! Angelica du är helt fantastisk!!!!! Jösses vilken kväll! Oplanerat blir alltid bäst! :)) Vi tog bilen och styrde kosan mot Hässleholm då festivalen pågår där.. Lilla Angelica som aldrig varit i stan var ganska förvirrad i början när jag drog runt henne men efter ett tag började "Doris" känna igen sig mer och mer ;) Kollade in Silverland som gjorde en fantastisk bra spelning! Härliga vänner som spelar bra.. Och framför allt 2 av dem beundrar jag verkligen!! Valde att gömma oss i partyfabrikens tält när himlen öppnade sig och världens regnskur med åskoväder drog fram! Men vi hade det kanonbra hos dem! Bra underhållning, stämningen på topp och ett par kära återseenden med vänner som ligger mig varmt om hjärtat.. Bilfärden hem sen ska vi inte prata om!! Är det några som är galna och har tappat bort en del skruvar så är det nog vi två! Den perfekta duon *skratt* Jag skrattade så tårarna rannnästan hela vägen hem! Angelica som tvättade av sminket genom att stoppa ut huvudet genom rutan när vi drog igenom stora vattenansamlingar och jag som nästintill släppte ratten så rädd jag blev varje gång himlen lös upp av blixtarna.. Men kvällen kan sammanfattas som lite nostalgisk för min del, helt galen, underbar och väldigt många skratt kom till! Ikväll drar vi mot Hässleholm igen för nya äventyr.. Ännu mer bra musik och underhållning sen hoppas vi på att åldersgruppen som rör sig på stan är lite mer oss till lags ikväll :)

Måttligt seg är jag som började tvätta klockan 8 imorse.. Var hemma efter 02 inatt sen somnade jag nog inte förren runt 4.. Det märks att man inte är 20 längre iallafall :D Tror jag tar mig en liten siesta när tvätten är klar för att orka med ännu en kväll i Hässleholm med Angelica.. Blir nog lika sent man är hemma inatt sen beger man sig iväg imorgon igen på nya äventyr..

Lite frukost dags för min del nu..
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Peter

Fint skrivit =)

2010-08-17 @ 16:54:34
Postat av: Johanna

Kommer från hjärtat :)

2010-08-17 @ 18:02:58
URL: http://endelavmigochmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0