En dag för sent men här kommer en hyllning

Till min helt fantastiska och underbara mamma som igår fyllde 25(+25)! Då det jobbades igår hann jag inte med att lägga in hyllningen så den komemr en dag i efterskott.. Ett stort grattis får världens finaste mamma som just nu firar sin dag på Azorerna, väl värd detta! Hon sliter jobb, fyra barn, en man och en hund ändå skulle man kunna tro att hon inte är en dag över 35!! Det finns inget i livet som betyder så mycket som min älskade mamma gör.. Kanske ett tramsigt inlägg i mångas ögon det här ovh inte mycket spännande men det struntar jag i..

Grattis Mamma på din dag (om än en dag i efterskott här på nätet)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0