Jag vill ha dig nu som jag hade dig förut ♥

Tänk om livet kunde vara lätt ibland..
Ibland känns  vardagen som en enda stor prövning


Jag vill så mycket här i livet.. Jag undrar när det är min tur att kunna få slappna av.. Luta mig tillbaka och bara njuta av allt som livet faktiskt har att ge.. Så fort man börjar se framåt och det känns bra så går nånting åt skogen.. Man klättrar på en evig stege känns det som ibland.. Men när man trillar ner tar man sig upp igen.. Inga tvivel om den saken! Med underbara vänner, en härlig familj och fantastiska arbetskamrater så kommer man långt! Det blir inte bättre än man gör det till eller hur? Det gäller att se om det fina man har i livet trots svårigheter.. För varje gång går man ur tuffa tider lite klokare och lite starkare.. Man har några nya lärdomar att ta vara på..

Nu börjar man snart åter jobba igen och skönt ska det bli.. Hoppas på att nacken som är min största utmaning känner likadant som jag gör för mina 100% arbetstid.. Värt ett försök och ge det en chans.. Allt för att slippa försäkringskassan..

Dags för mig att hoppa in i duschen och ta tag i mitt liv..
Ska spendera kvällen med kära Angelica i Hässleholm! *mys*


Jag vill ha dig nu som jag hade dig förut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0