Lite nya tankar

"Vissa slutar aldrig att förvåna mig" :)

Det här med att jag skulle bli lite bättre på att blogga i samband med semestern har visst blivit en riktig flopp.. Att sitta vid datorn är inte prio 1 för min del.. Det händer så mycket annat runt omkring i livet.. Blir många utflykter lite här och var för att hinna träffa alla härliga vänner man har som man saknar och inte alltid hinner träffa så ofta när man jobbar.. Lägenheten tar sin lilla tid och så ska man ju gärna hinna med sig själv en stund oxå.. Efter 2 veckor börjar man nu varva ner ordentligt.. Man känner av tröttheten  på ett annat sätt samtidigt som man börjar återhämta lite ny energi.. 2 veckor kvar sen är det dags att börja jobba igen.. Känns ganska så okej faktiskt.. Tror att den här damen kommer börja bli lite rastlös lagom till nästa vecka som är sista semesterveckan.. Saknar arbetskamraterna så klart ju..

Mycket annat nytt och spännande händer i livet för tillfället och jag mår otroligt bra! Jag har så mycket att vara tacksam över.. Bland annat alla fina vänner som finns i alla lägen och alla väder.. Tacksam över att ha fått chansen att träffa alla nya människor jag mött den sista tiden.. Fått nya fantastiska vänner.. Jag har min familj som jag saknar så fruktansvärt mycket! Vad jag önskar att jag hade haft dem nära.. Jag har en höst full av överraskningar att se fram emot.. Jag möter nya äventyr och nya utmaningar.. Jag möter dem med glädje och nyfikenhet ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0