♥ Mamma ♥

Ja i mina ögon har jag verkligen världens bästa mamma.. Hon finns där när jag behöver henne.. Hon finns där när jag inte ens själv vet om att jag behöver henne egentligen men jag faktiskt gör det.. Saknar min mamma otroligt mycket! Det är inte världens ände men det är en bra bit hem till min lilla mamma.. Önskar jag hade haft henne närmre..  Att internet och telefoner finns är guld värt när man inte har möjlighet att ses så ofta man vill..
Jag är stolt över min mamma!

Den här kopierade jag av någon annan =))

4 år: Mamma kan allt!
8 år: Mamma kan mycket!
12 år: Min mamma kan faktiskt inte allt!
14 år: Mamma fattar ingenting!
16 år: Mamma är hopplös!
18 år: Hon där? Hennes datum har gått ut!
25 år: Mamma kanske vet lite om detta.
35 år: Innan vi bestämmer oss, frågar vi mamma.
45 år: Undrar vad mamma tycker om detta?
75 år: Jag önskar att... jag kunde fråga mamma om detta.
Kopiera detta om du har världens bästa mamma!





Kommentarer
Postat av: smtlg

Hej, allt bra med dig? :)

ska vi följa varandra på bloglovin? :)

2010-08-10 @ 20:05:45
URL: http://smtlg.webblogg.se/
Postat av: Josefine

Jaaa vad vore livet utan mamma... Urs för den dagen då man inte kan ringa till henne när man kommer på något man vill berätta!



Kolla gärna in hos mig också!

Får jag tipsa om en tävling?

På min blogg så kan du vinna en personlig bloggdesign

eller tävla om en barn t-shirt.

2010-08-10 @ 20:10:26
URL: http://josefineflin.blogg.se/
Postat av: smtlg

Vad bra, jo det är faktiskt bra här med :)

Jag lägger till dig nu med :)

ha en bra kväll :) kram

2010-08-10 @ 20:11:08
URL: http://smtlg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0