Måndag

Ännu en måndag lider mot kvällen igen.. Sista semesterveckan är påbörjad och snart är det dags för mig att återigen möta alla härliga arbetskamrater och börja jobba igen.. Ser framemot att få komma tillbaka in i alla rutiner igen.. Komma tillbaka till jobbet och få lite annat att tänka på..

Började dagen på soffan i lugn och ro.. Fick ner lite frukost för ovanlighetens skull och bara slappade.. Sen styrde jag bilen ut mot Caroline för lite kaffemys hos henne.. Sofie kom efter en stund oxå och även Camilla kikade förbi så det blev ett ordentligt och traditionellt kafferep för oss kaffekärringar idag ;) Har därefter kämpat i affären för att handla lite nödvändigt ont.. För tillfället är det ingen höjdare för mig att gå och handla men jag överlever.. Tog mig även i kragen och städade bilen på insidan.. Dammsög av den och alla mattor.. Fick sig även en ordentlig tvätt på utsidan oxå så nu skiner prälan ordentligt igen.. Bara fönsterna som ska putsas på insidan och torkas av ännu en gång sen känns den nästan som ny igen och luktar gott gör den.. Man får passa på nu innan man börjar jobba igen att fixa med sånt småfix som känns mycket när man inte är ledig..

I know someone who is really special to me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0