Sista dagen på semestern är här

Och jag känner mig väldigt nöjd med att få börja jobba imorgon igen.. Blev en tidig morgon då ett möte var inplanerat.. Ganska skönt att komma upp så tidigt med tanke på att man börjar med ett morgonpass imorgon.. Lite mjukstart så där med att försöka komma i säng i tid och inte bli helt tokig av att behöva vakna av alarmklockan igen.. En grå och regnig dag denna tisdagen men det gör mig ingenting.. Har fått gjort en hel del här hemma.. Tog mig en ordentligt storstädning av hela lägenheten. Sånt man inte gör allt för ofta.. Rensat ut över allt, torkat av minsta lilla pinal i lägenheten, skurat golven och allt annat man kan tänka sig som hör till en storstädning.. Skönt att få det gjort innan man börjar jobba igen.. En hel del pappersarbete har fyllts i idag så det blir färdigt och lite annat allmänt småpyssel.. Så nu kan jag njuta resten av dagen och kvällen.. Luta mig tillbaka i soffan och läsa en bra bok.. Kika lite på tv:n emellan åt och ha lite span på vad som händer på datorn.. Verkligen chill chill chill..


Kommentarer
Postat av: Moa

Hejsan! Det är såhär, att jag behöver din hjälp!

Jag är med i en fototävling, och försöker ragga röster.

Så, nu räknar jag med dig! Som tack för detta, så länkar jag dig på min blogg!



Du får fler besökare. Jag får röster. Alla vinner på detta?

Ursäkta för detta om du inte är intresserad, men.



Gå in på min blogg för att läsa mer! Supertack! :)

( Förlåt om jag skickat detta förut, men det är för att man kan rösta flera gånger! )

2010-08-17 @ 19:14:35
URL: http://moathemoses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0