<3

Dags att lägga allt gammalt bakom sig.. Sluta blicka bakåt och ge framtiden en chans.. Det är dags att starta om på nytt.. Återigen finna vägen framåt där livsglädjen gömmer sig.. Låta tiden visa vägen.. Inte ha bråttom och låta livet ha sin gång.. Man måste lära sig uppskatta det man har.. Inte lägga energin på att sakna det man inte har.. Vara glad för att man har hälsan i behåll.. Och kämpa för det man vill ha, inte sitta och sakna utan att göra något åt det.. Man måste öppna ögonen för det man har framför sig och runt omkring sig.. Trots motgångar och en värld som rasar måste man försöka hitta just det där lilla lilla positiva med livet som alltid finns någonstans mitt i allt kaos..

Ikväll som så många andra dagar går alla mina tankar till en liten fighter som just nu kämpar sig igenom livet.. En liten fighter som trots sin lilla kropp är så otroligt stark! Mina tankar går till en fantastisk vän som kämpar tillsammans med sin lille kille.. Hjärtat värker när jag ser vad dem går igenom.. Jag hade gjort vad som helst för dessa killar!

När man sitter o gnäller över hur jobbigt livet är får man sig en tankeställare när man tänker på vad denna lille killen och hans familj får gå igenom.. Och ja visst är det så! Det är småsaker man själv jämrar sig om.. Man tänker om och värderar om livet.. Man uppskattar det man har och framför allt att man själv och nära o kära har hälsan i behåll..
För egentligen spelar inget annat någon roll...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0