Söndag

2 mackor med skinka och brieost till frukost med ett stort glas apelsinjuice vid sidan om *mys*

Regnet öser ner utanför mitt fönster.. Regndroppar tunga som sten.. Trots att allting känns grått när man höjer blicken mot himlen så känner jag mig själv ganska färgstark idag.. Semestern varar en vecka till.. Dock hade jag varit redo för att börja jobba redan imorgon om det hade varit så.. Behöver komma in i lite fasta rutiner igen.. Få något att göra.. Ha något att tänka på.. Göra det jag trivs med.. Göra det jag är någorlunda bra på.. 

Livet har sin gilla gång för övrigt.. Det mesta flyter på.. Har varit en ganska tung vecka på grund av många olika anledningar.. Men det lättar precis som allting annat.. Alla har vi våra "ups and downs" Har funnits en hel del ljusglimtar oxå i dagarna som har varit.. Höjdpunkten har helt klart varit att jag fick spendera fredagen med världens finaste lille kille! En massa bus och mys hade vi för oss hela dagen och kvällen.. Som jag har saknat och längtat!  Underbara sötnos!

Idag låter jag det vara en typisk svensk söndag.. Jag tar mig ett varmt skumbad när bloggandet är klart.. Sen tar jag en bra bok och försvinner in i en annan värld på soffan i eftermiddag.. En tur till affären stod egentligen på listan över happenings idag men jag skippar nyttan och njuter av lugnet istället.. Att ligga inne och lyssna på regnet är många gånger bättre än att vandra ut i det.. Tänder mina ljus ikväll när mörkret börjar falla sig på och gör det jag är bäst på... Filosofera.. Drömma mig bort..


You are always on my mind

Kommentarer
Postat av: Anni :)

hej allt bra med dig ? :D

2010-08-08 @ 14:26:21
URL: http://anniivivimartinholarsson.blogg.se/
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Vad kul att du tyckte det =) tänkte först att dom var kanske lite onödiga hah =) Kram

2010-08-08 @ 14:27:12
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Anni :)

tack så mycket , haha håller med om att det är kallt :D

aa allt är bra med mig :D

ha en trevlig söndag :D

2010-08-08 @ 14:38:55
URL: http://anniivivimartinholarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0