Vart står jag

Hur vill jag ha det egentligen? Vad har jag för krav? Hur vill jag ha det för att jag ska må bra? Vart går mina gränser? Hur mycket ska jag tänka på mig själv? Att tänka på någon annan, rätta sig efter hur andra vill ha det och se andras behov är tusen gånger lättare än att se sina egna.. Mår andra bra mår jag bra.. Eller? Är det verkligen så alltid innerst inne i hjärta och själ?? Hur mycket borde jag se till mina behov som jag själv har?  Har en enorm berslutsångest.. Vet inte hur jag ska gå till väga.. Att veta vilken väg som är rätt för mig vet jag inte förren jag kommit en bit på vägen.. Men hur väljer jag i vägskälet jag står i.. Ska man endast följa känslor och vad hjärtat säger eller borde man tänka efter och se till att man rår om sig själv oxå för att få det man behöver?
Vart går gränsen för att vara självisk egentligen?



Kommentarer
Postat av: Miia mamma till My

härligt :) Jo da vår dag va bra.

Ok, usch va hemskt. :( Att den sjukdomen kunde vara så elak. Mycket man inte vet här i världen.

2010-08-11 @ 08:25:32
URL: http://busfroetochjag.blogg.se/
Postat av: 已知 Mohammed☆ Al-debis

Hej hej :) ^.^

2010-08-17 @ 19:15:55
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0