Ännu en ny vecka

Julen är över och man är åter tillbaka i vardagen.. Första arbetspasset var gårdagens nattpass.. Kändes lagom att komma tillbaka och jobba efter 4 dagars långledighet.. Hur ofta händer det?!

Julen har jag spenderat hos Mamma o Jan hemma i Blekinge.. Helt underbart att komma hem igen!! Premiärbadat deras utomhus-spa.. Härligt bubblande och varmt, fantastisk massage för kroppen! Vi vet ju vad vi ska ha i trädgården när vår tur kommer till husköp!! En av många ideer och planer som ventilerats :) Blev mycket god mat så klart när man var hemma och en hel del mysstunder uppkrupen i soffan iklädd mjukiskläderna.. Vet inte vad det är i luften vid havet på andra sidan¨landet men något är det för jösses vad jag tog igen sömn och sov!

I veckan blir det lite träning, hushållssysslor, sällskapa med lite vänner och till helgen en massa jobb så klart.. Är man ledig julen får man spendera nyår på jobbet.. Men det gör mig inte så mycket.. Medans andra gör av med en himla massa pengar så tjänar jag lite extra.. Det finns något positivt med allt! :) Nästa år firas förhoppningsvis in utomlands om vi kommer dit vi vill..

Tror det är dags för mig att sätta igång här hemma nu
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0