Change of plans

Blir lite ändrade planer för sötnöten och mig till helgen.. Liseberg får stå över för denna gången.. Lite trist men samtidigt ingen höjdare att ligga och köra hela vägen till Gbg i detta vädret.. Tur att det inte är jag som ska köra för då hade vi inte kommit nånstans på lördag.. Det blir halva körsträckan för oss istället.. Åker upp till Halmstad för middags och sällskaps mys med Malin och Pontus och lilla Viilja.. God mat och spel står på schemat.. Ser framemot en härlig kväll där uppe!!  Imorgon kör vi middagsmys bara vi två här hemma och nån bra film.. Skönt att bara ligga på soffan och slappa ibland.. Tänkte ta oss på en långpromenad i snön och komma ut lite på lördag innan vi sätter oss i bilen uppåt så då behöver vi ju ladda batterierna på fredagskvällen ;) Blir en skön och mysig ledig helg..

Har i snöyran idag hållt mig inne och inte gjort många knop.. Blev en runda till sjukgymnasten där allting gick prima.. Fått mycket jag kan göra hemma nu så det blir inte lika ofta man behöver träffa dem på sjukhuset.. Har en toppenbra sjukgymnast men det är skönt att man kan göra en hel del hemma så man slipper pussla ihop tiden för att få in sjukgymnastiken samtidigt som man jobbar heltid, vill träffa vännerna, hinna med att mysa lite då och då sen har man ju alla måsten hemma.. Apropå det måste jag ju boka en tvättid.. Får nog knata ner i tvättstugan efter denna skrivande stund..
För övrigt händer det inte mycket.. Jobbar mest tycker jag.. Men en ledig helg nu sen jobbar man 4 dagar innan det är dags för julledighet.. Åh vad jag längtar! Åker till mamma för att fira julen där och bara koppla av helt och hållet.. Bli lite bortskämd för en stund :)
Dags att ge upp skrivandet för idag känner jag
Sov gott vänner =)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Bortskämd ska du bli så det så.köttbullarna ligger redan i frysen och väntar på dig samt tre olika slags hemmagjort julgodis bla chockladfudge med marshmallows mums måtte det finnas några kvar till dig kram Mamma

2010-12-17 @ 13:03:09
Postat av: Johanna

Åhhhhhhhh vad jag längtar Mamma!!! Mmmmmm! Kommer ju gå upp alla kilon jag har gått ner under julen hihi Se till att gömma julgodiset så där är kvar när jag kommer fniss Och en sak längtar jag riiiiktigt mycket efter! (förutom att träffa er såklart) hihi JANSONS FRESTELSE mums

2010-12-17 @ 14:26:53
URL: http://endelavmigochmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0