En ledig helg

Har haft en ledig helg som varit riktigt välbehövlig.. Den har bestått av mys mys mys, god mat, ett gäng värktabletter, lugn och ro på soffan, handlat och lite småpyssel hemma i fredags.. Skulle gått på imorgonnatt igen men med alla sjukdomar som råder och gärna hoppar på oss på jobbet så blir det redan ikväll.. En extranatt denna veckan kan vara helt okej då jag jobbar två nätter innan 5 dagars ledigt så vad gör en tredje natt.. Kände mig dock inte så positiv till det innan idag men efter lite tankeverksamhet känns det helt okej som sagt..

Veckan kommer bestå av jobb dem två första dagarna och även lite sjukgymnastik.. På onsdag blir det firande av brorsonen som snart fyller 1.. Jösses vad tiden går!! Kalas och bebismys på schemat alltså.. Slutet av veckan har jag inget planerat.. Tar det lite som det kommer.. Ska försöka ta det lugnt och bara vara.. Ladda upp inför julen veckan därpå.. Till helgen blir det julmys på Liseberg ♥ ♥ ♥  Ser framemot en stund för oss själva någon annanstans än i Helsingborg..  Lite jobb stundar efter helgen innan det blir julledigt för min del och då packar jag väskan och åker till Mamsen i Blekinge för att fira jul *härligt härligt*

Dags att göra sig iordning innan man ska ta tåget ner till jobbet
Tjingeling!


Jag vaknar med ett leende
Jag somnar med ett leende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0