Lite av varje

Har spenderat eftermiddagen i sängen efter lite dåligt med sömn inatt.. Sovit som en prinsessa nu på eftermiddagen däremot.. Inte helt fel då man ska jobba inatt så någon mening fanns det med att jag inte kunde somna ordentligt inatt.. Så idag har det inte blivit mycket gjort.. Vi åt en lite sen men god frukost.. Har bokat tvättid så man fick det gjort.. Vad man önskar man hade haft tvättmaskin uppe i lägenheten.. Jag har diskmaskin iallafall, det får jag vara nöjd med :) Flytta till något större längtar jag efter..Ännu mer efter hus.. Allting man behöver har man på samma ställe och en trädgård att kunna pula i.. Kanske itne så här till vintern dock men till vår och sommar är det härligt att kunna gå ut i sin egen trädgård.. Det kommer så småning om, allting har sin tid.. Nästa steg blir först flytt och då blir det till en större lägenhet och charmigare stad.. 

Igår fick jag lite mer gjort än idag.. Städat ordentligt och fick storhandlat så man slipper springa till affären stup i kvarten.. Skönt att få hem allting på en gång.. Lite hämtmat fick det bli efter handlingen igår då magen inte kände för att vänta på något långdraget som skulle behöva tillagas.. Rensade ut lite bland kläderna oxå igår och lite annat skräp som man samlat på sig.. Skönt att bli av med saker som bara ligger och få lite mer plats över till nya saker som säkert så småning om oxå bara ligger ;) Och trots att man rensar ut mellan varven lär man ha massor att slänga bort när man väl flyttar sen..

Nog dags att ta sig i kragen och förbereda sig inför jobbet inatt..
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0