Lite av varje

I söndags fyllde sötnosen hela 1 år!! Jösse var tar tiden vägen någonstans! Självklart blev det massa mys och kalas för Mosters charmtroll på söndagen.. Malin och Pontus det har ni verkligen gjort bra! Trots att du är från Halmstad och ingen skåning Pontus ;) Åkte upp redan på lördagen förkvällsmys med Malin och Viilja.. Pontus passade på att rymma fältet vilket han gjorde rätt i.. God mat blev det, mycket prat, mys med lilltjejen och en underbar kväll! På söndagen stod Malin och jag vid spisen för att göra chokladpudding, här kör vi på äkta grejor och inga pås-varianter.. Blev en succe som gick hem hos alla kalasdeltagare framför allt födelsedagsbarnet som för första gången fick äta helt själv.. Hon var toknöjd kan jag tala om.. Kommer lite bilder nedan..


För övrigt har det inte hänt så mycket.. Snart jul och nu längtar jag tills man sitter på tåget på väg till mamsen på torsdag.. Ser framemot ett par sköna och roliga lediga dagar under julhelgen.. God mat och mysigt sällskap dagarna i ända.. Det är ju klart man saknar familjen när man bor så långt bort och inte träffar dem så ofta.. Mosters favoriter kommer på juldagen och att få träffa dem och systrarna mina med sällskap ser jag verkligen framemot.. Var alldeles för länge sedan sist.. Har varit lite sisådär med julkänslan men nu börjar den smyga sig på mig oxå känner jag..

Dags för mig att luta mig bakåt i soffan och njuta av kvällen innan sängen väntar..
Tjingeling

   första paketen :)      andra paketens innehåll =) Spännande med klossar   så här fin är man på sin 1-års dag         ja vad ska man säga haha      kan själv på min födelsedag minsann =)   gott med chokladpudding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0