Du är en del av mig och mitt liv <3

Du tog mig verkligen med storm hjärtat.. Att du är helt underbar har jag alltid vetat.. Att du är en människa med ett hjärta av guld har jag känt sedan länge.. Men att vi två skulle vara som gjorda för varandra har jag bara kunnat drömma om... Nu drömmer jag inte längre.. Nu är det verkligenhet.. Det är helt klart Du & Jag! <3

Har varit en trevlig kväll på jobbet med lite lagom att göra.. Tiden gick fort och plötsligt satt man hemma i soffan igen.. Man ska snart krypa ner i sängen och invänta en ny dag... Hoppas på att få sova ordentligt för att vakna upp till en ny och härlig dag.. Vakna upp och ha en dag mindre framför sig till man åter igen ligger i trygghetens armar.. Hoppas på ännu ett bra arbetspass imorgon då man spenderar natten på jobbet... Nåt annat har jag inte gjort idag så det finns nog itne så mycket att skriva egentligen.. Mest kika in här och visa att jag tänker på er läsare med ett litet inlägg som uppskattning för att ni tittar in troget hos mig och följer mig och min vardag..

Ikväll är en sådan där lite mindre bra kväll... Timmarna på jobbet har varit bra.. Och förmiddagen var oxå helt okej.. Men när man kommer hem och sätter sig kommer den där funderaren i mig fram.. Energin man har kvar går åt till allt filosoferande.. Den sista tiden är det mycket som har hänt.. Varit fullt upp och man har haft många bollar i luften.. På jobbet är det fullt upp och man har jobbat mycket men samtidigt gör det ingenting.. Jobbet är lite av en fristad där man slipper tänka så mycket.. Man är fokuserad på det man gör.. Man har inget annat än patienterna och arbetskamraterna i huvudet.. Mycket har hänt runt omkring de senaste veckorna.. Hela det sista året har varit turbulent och innehållsrikt.. Tyvärr med framför allt negativa inslag.. Nu när allt väl har lagt sig har man tid att börja fundera... Försöka bena ut alla känslor.. Tankar.. Ja allt.. Vad har man varit med om egentligen? Vad har hänt? Vad har man lärt sig? Hur har man utvecklats? Vem har jag blivit av allt det här?  Saker man måste ta itu med för att inte packa ryggsäcken full ännu en gång.. Däremot har det nya året börjat positivt.. Det kunde inte börjat bättre! Ett par bakslag har man åkt på redan men med allt det positiva,, all glädje och energi jag har hittat i kärleken, mina vänner och min familj så reser jag mig lika snabbt igen! Jag ser framåt.. Till viss del måste jag blicka snabbt tillbaka för att sedan kunna släppa saker.. Men till största del ser jag bara framåt.. Ett liv fyllt med kärlek i dess alla olika former... Lycka och framgångar står på schemat... Jag är målmedveten och vet vad jag vill.. Jag står med båda fötterna på jorden och kämpar för det jag vill ha.. Står stark för att uppnå mina mål.. Ekonomiskt.. Psykiskt.. Fysiskt..  Ett liv fullt av överraskningar väntar.. Ett liv med fler hinder att övervinna.. Ett liv med mycket att åstadkomma.. Med familjen, vännerna och kärleken vid sin sida klarar man allt och lite till! Blicka framåt.. Ja det är dags för det! Även om jag just nu känner mig lite dämpad..  Men jag lägger huvudet på kudden strax och drömmer mig bort för att vakna upp till en ny dag på ett strålande humör! Även den bästa får lov att ha sina svackor ibland...

Du är otroligt värdefull för mig! Stå troget vid min sida och jag står troget vid din <3

Kommentarer
Postat av: Din älskling

Kommer alltid stå vid din sida Troget hjärtat <3

2010-02-02 @ 10:13:47
Postat av: Jeppe

Hej Johanna!

Jag försökte kommentera för en tid sedan men det fungerade inte då. Vilken jäkla skit du gått egenom. Kämpa på! Vi tänker på dig! Kramar från hela familjen Lindekvist

2010-02-02 @ 16:27:52
URL: http://livetmeddebsta.blogspot.com/
Postat av: Johanna

Tack Jesper! Det värmer verkligen med all omtanke.. Det som får en att kämpa på.. Hoppas allt e bra med hela familjen Lindekvist!? :) Kram till er från mig

2010-02-03 @ 00:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0