Full fart

Idag har det varit full fart på den här bloggaren.. Sov två timmar efter nattens arbetspass på barnakuten sen var det dags att gå upp igen då man skulle infinna sig hos Malin kl 13 för att styla till håret lite.. Klippt lite roligare frisyr, (kommer kort senare) färgat håret och slingat det.. Blev kanonnöjd! Det gjorde du bra Malin!! :))
Därefter körde jag mot Willys för att storhandla så det oxå blev gjort.. Lika bra att göra det idag så man slipper tänka på det sen.. Var ju ändå ute och körde.. Sen körde jag ut mot väla för att ta en runda på H&M och apoteket.. Sen bar det äntligen av hemåt igen.. Skulle bära upp ALLA min 7 påsar med mat och annat.. Det är då man önskar man hade dels bott i hus utan trappor och att man hade varit två.. Fick springa 3 ggr upp och ner för att få upp allting.. Nu har jag tränat för denna veckan iallafall *Skratt*  Började med att plocka in all maten och allt annat man hade köpt sen började jag städa.. Var dags att ta ett ordentligt ryck här hemma nu.. Märks att man inte mått helt okej.. Blir genast mer stökigt då.. Man lägger saker över allt och ingenstans.. Men nu är det skinande rent och luktar gott gör det.. Torkat alla golven efter man plockat undan och dammsugit.. Dammat över allt och skurat alla ytor i kök och badrum.. Blir härligt att lägga sig ikväll när här är rent och snyggt. Man sover sååå mycket bättre! Mår så mycket bättre när man har det rent och snyggt omkring sig.. Plockat in all disk i diskmaskinen som stod utanför och satt igång den.. Plockat av den precis nu när den var färdig så det oxå blev gjort.. Slippa tänka på att göra det imorgon.. Nu kan jag känna att jag verkligen är ledig imorgon.. Alla måsten är gjorda.. Bara räkningarna jag ska sätta mig med imorgon så dem oxå blir fixade.. Skönt att ha allt sånt gjort innan man går på och ska jobba så mycket nätter plus att jag åker på utbildningen nästa vecka.. Är himla nöjd med mig själv idag... Var jag hittade energin till att göra allt vet jag dock inte eftersom jag knappt sovit någonting.. Kanske är det som gjort mig speedad/övertrött.. Så man ska göra kanske?? :)) Känns underbart nu ialalfall.. Trött som bara den är jag så lär somna tidigt ikväll.. Snart dags att krypa ner i sängen.. Kolla på efterlyst sen sover jag nog gott.. Hoppas på det bästa iallafall... För övrigt har det inte hänt så mycket..


Tack Mamma för den helt underbara halsduken och pannbandet!!
Hur skönt som helst!!  =))) Hämtade ut det på posten innan =)


Kommentarer
Postat av: Din älskling

Du är så grymt duktig <3

2010-02-25 @ 07:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0