Inte mycket sömn...

Nej idag blev det inte mycketsömn efter nattens arbete.. Somnade som en stock på jobbet vid 7-tiden imorse när jag gick upp och la mig.. Sov gott fram till halv elva men sen slog jag upp mina stora bruna och var klarvaken.. Försökte läsa lite för att bli trött.. Låg kvar i mörkret en stund och försökte somna om men ingentig gick.. Så jag valde till sist att ta bilen och köra hem.. Lägga mig på soffan här hemma istället och vila lite.. Bättre än att vara kvar på jobbet till klockan 21 ikväll när man inte sova.. Finns inte så mycket att göra på jobbet och där spenderar man så mycket tid ändå.. Har legat lite på soffan här hemma när jag kom hem sen kom Caroöline en runda när hon slutat jobba.. Inte så långt för henne att köra från kontoret och hit.. Druckit kaffe och pratat lite skit som vanligt.. Var nere och slängde lite sopor och skit när Caroline skulle köra.. Skulle ändå ner och hämta köket som hon skulle ha med sig hem till Robin.. Har städat och plockat undan här lite idag oxå så nu ska jag försöka nanna någon timme innan man ska jobba så man orkar med natten... Lär bara måttligt trött annars.. Skönt man kan sova på jobbet några timmar innan man ska köra hem imorgon för vid 07 lär jag vara mer död än levande tror jag.. Hoppas på en lugn natt på jobbet..

Annars händer inte så mycket i livet.. Man försöker pussla ihop fritiden, jobbet, ekonomin.. Ja allt som hör livet till.. Tur man har kärleken som gör att humöret trots allt är på topp även om man har mycket i tankarna.. Det bästa som har hänt mig på länge helt klart <3 En härlig känsla som går genom hela kroppen! Så mycket längtan.. Omtanke.. Värme..  ♥ Underbara Du ♥

Nu måste jag ta mig i kragen annars hinner jag aldrig sova..
Skriver en rad eller två imorgon när jag vaknat till liv innan jag hämtar min bästis..
Mysa med bebis imorgon ♥ Som börjar bli en stor tjej visserligen =) Men dock fortfarande lite bebis..

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Din älskling

Du är med det bästa som hänt mig på väldigt länge Johanna <3

2010-02-15 @ 07:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0