Jobba jobba

Ja nu åker jag snart ner till jobbet för ännu ett arbetspass.. Hoppas på en lika bra natt som förra men man ska nog inte ha för höga förhoppningar.. Är ganska trött och seg så lite lugnare tempo idag hade varit ganska skönt.. Tur man trivs på jobbet iallafall..

Imorgon kommer hjärtat på förmiddagen och väcker mig.. Därefter blir det lite mys sen bär det av till mamma och Jan i blekinge.. Ska bli så mysigt! Längesen man träffade dem nu ju.. Och så får dem träffa världens sötaste oxå ju eftersom jag har honom med mig <3 En riktig myssöndag minsann..

Har itne så mycket att skriva...
Kika mest in för att ni skulle veta att jag fortfarande lever :)

Hoppas ni får en trevlig lördag alla läsare!!
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Din älskling

Riktigt trevligt att träffa er Johannas mamma och Jan !

2010-02-15 @ 07:33:00
Postat av: Johannas Mamma

Detsamma tycker vi att få träffa dig!

2010-02-15 @ 10:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0