Måndag och en ny vecka på gång..

Så var den helgen oxå över och måndagen har redan börjat gå mot eftermiddag.. Var tar tiden vägen? Är det någon som kan svara på det?

Har inte gjort många knop idag.. Skönt får jag nog faktiskt erkänna.. Legat på soffan och kollat tv undermorgonen/förmiddagen.. Inte för där var mycket att titta på egentligen men skönt att bara ligga ner och få slappa för en stund... Tog mig en varm och härlig dusch framåt lunchtid.. Sen har jag satt igång musiken här hemma och gjort mig iordning i lugn och ro.. Plockat undan lite smått här hemma.. Alltid roligare med lite musik som strömmar ur högtalarna.. Har förberett för maten oxå så när hjärtat hör av sig om att han är på väg hem så kör jag igång så är maten färdig lagom till han kommer hem.. Sen bär det av på hockey efter det.. Frölunda-Luleå är det som gäller idag.. Ska bli kul! Grannen ska oxå med.. När vi kommer hem är klockan en hel del då hockeyn inte börjar förren 19 så det blir sängen direkt för oss kan jag tänka mig då älsklingen ska upp och jobba imorgon.. Sen åker man ju hem imorgon kväll... Usch vill inte! Men behöver hem och jobba lite.. Varit ledig nästan en hel vecka nu ju så dety ska bli kul att återse sina arbetskamrater igen och alla härliga barn med deras föräldrar som man träffar på.. Det dröjer ju innan vi ses igen sen.. Nä vill inte tänka på det idag heller..

Har nog inte så mycket mer att skriva för tillfället...
Ska lägga huvudet mot soffkudden ett tag och ta det lugnt tills det är dags att börja med maten..

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har jättesvårt att läsa det teckensnittet.. Kanske bara jag men... :-)

2010-02-08 @ 18:35:26
URL: http://livetmeddebsta.blogspot.com/
Postat av: Johanna

ska se om ja hittar nåt lättare att läsa =))

2010-02-09 @ 10:48:20
Postat av: Tess ffs

haha det har jag skullat säga till dig hur länge som helst gumman om texten ;)

men nu blev de bättre <3

2010-02-09 @ 15:42:14
URL: http://tessffs.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha mamma har oxå gnällt på den så kände att nu va d dags att byta haha :P Inte lika snygg men huvudsaken e ju att ni kan läsa vad jag skriver ;)

2010-02-09 @ 16:20:04
Postat av: Tess ffs

haha ja sant, slipper man få migrän av all ansträngning haha ;)

ring mig imån gumman min <3

2010-02-09 @ 23:37:36
URL: http://tessffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0