Mysig söndag och en lagom måndag..

Söndagen blev riktigt trevlig.. Älsklingen kom vid 12-tiden.. Hade precis vaknat till liv och duschat när han kom.. Hade ju jobbat natten så gick upp vid halv tolv då vi skulle köra till mamsen när han kom.. En jättesöt blomma kom han med när han kom <3 Får ta en bild på den sen, svårt att förklara men den satt i en röd kruka med vita hjärtan på och ett stort fint rött hjärta i blomman.. Han är helt underbart söt! Fick supersöta badsaker till badet oxå.. Badskum i hjärtform och rosform.. Mmmmm ni kan tro att jag ska bada ikväll!!! Får kanske ta fram kameran då oxå när badet är fyllt innan jag hoppar i och visa hur det blir när jag lägger i mina fina badsaker så han får se hur fint det blir! Åt otroligt god sjömansbiff hos mamma och Jan igår.. Mammas mat är alltid bäst så klart! Det tycker vi alla barn om våra mammors mat eller vad säger ni andra där ute?? En helt underbar dag blev det tillsammans med folk jag älskar runt omkring mig.. Söndagsmiddag hos mamma blir det fler gånger snart igen minsann det saknar jag! =)

Idag har det varit en lugn och skön dag.. Hjärtat körde hem tidigt imorse.. Vaknade till och mös lite (nej inget sex!! jag vet vad ni tänker om mig *skratt*) innan han körde sen somnade jag om gott igen.. Vaknade dock efter någon timme men låg och halvslumrade fram och tillbaka till klockan var 11.. Otroligt skönt efter ett par intensiva arbetspass.. Satt hemma och gjorde mina dagliga rutiner innan det bar iväg till Tosse.. Åt lite middag med henne och Casper och pratade en massa.. Skönt att få prata av sig lite för oss båda två tror jag.. Därefter körde jag bort till Tess och barnen.. Vi har varit borta i hennes lägenhet och plockat lite.. Gick till affären och handlade.. Och sen har vi suttit hemma och pratat en massa vi oxå innan jag körde hemåt igen.. Så hela dagen har man varit på vift hos mysiga vänner.. Nu sitter jag här och bloggar lite.. Tänkte ta ett bad när jag är klar och sen därefter spela lite guitar hero tror jag innan sängen kallar.. Var längesen jag spelade nu.. Alltid roligt att göra något man känner sig duktig på..  Imorgon är det sen dags för jobb igen...

Fick ett viktigt samtal idag oxå.. Väldigt skönt att det börjar hända saker redan! Var beredd på att det skulle ta längre tid men nu är bollen i rullning.. Behöver få gå vidare med det för att kunna släppa tankarna på det lite grann.. Vill veta att det händer någonting så man slipper gå och fundera på om det kommer bli något eller inte.. Nu är första steget igång iallafall och jag vet att det har tagits på allvar.. Troligtvis kommer det gå vidare en bra bit till vilket jag hoppas på.. Pratade även med en till som på sätt och vis är inblandad.. Personen/personerna var dem som berättade för mig..
Tack för ert stöd! Det är guld värt ska ni veta! Jag är er otroligt tacksam!

Nu ger jag upp bloggskrivandet för idag och hoppar i badet istället..
Önskar er alla en trevlig kväll!
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0