Ny vecka..

Ännu en gång har man gått in i en ny vecka.. Måndagen lider mot sitt slut för många... För min del har den inte börjat än känns det som.. Börjar jobba kl 21 så då börjar min måndag.. Har två nattpass framför mig på jobbet.. Därefter två lediga dagar sen spenderar man helgen på jobbet med 3 nattpass till.. Nästa vecka är det full fart med jobbrelaterade ting oxå.. Jobbar alla dagar utom två då jag är på utbildning i Lindköping.. Ska bli otroligt spännande och kul! Ser jag verkligen framemot.. Har varit lite segt på bloggfronten för min del den sista veckan och som ni kanske förstår så lär det bli ganska kraftig bloggtorka nästa vecka oxå då man har fullt upp med annat.. Ni får stå ut med lite glesare inlägg framöver... Men jag lever och jag mår bra.. Lider av lite huvudvärk och yrsel men inget jag inte kan hantera.. Är ganska van vid det känns det som... Man kör på som man ska ändå :)

Helgen har jag spenderat i GBG med några av dem bästa omkring mig... Haft kanontrevligt hela helgen.. Myspys och väldigt roligt.. Nu dröjer det ju ett tag innan man ses igen.. Men längtan är bra den oxå även om den kan vara ganska så jobbig ibland.. Lite dubbla känslor där :) Så blir det när man ska gå och bli kär i någon som bor 20 mil bort ;)

Dags för mig att börja fundera på refrängen och göra mig färdig inför bilfärden ner till jobbet..
Hoppas ni får en trevlig kväll där ute!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0