Nya frissan

Har haft en härlig förmiddag med Tess och Kellie på väla idag.. Tog oss en runda i affärerna där inne innan vi satte oss ner och fikade lite grann.. Herregud vad folk det är på väla trots att det är vardag!! Märks att folk har lov denna veckan.. Kan inte tänka mig att det skulle varit så mycket folk annars.. Isåfall känns det som att en väldigt stor del av befolkningen går hemma utan jobb.. Men trevligt hade vi.. Tog en tir till elgiganten därefter.. Vilken tur att det finns trevliga och roliga säljare i affärerna ibland!! Vi har nog gjort hans dag lite roligare *skratt* Och han gjorde vår förmiddag och vår stund på elgiganten mycket roligare än vad andra hade gjort.. Kul när dem e så där sociala och kan skämta till det.. Inte bara försöker sälja och packa på en allt möjligt samtidigt som dem har ett ganska tråkigt humör.. Fick oss många härliga skratt där inne eller hur gumman! =D Och Tess fick sig sin dator oxå dessutom.. Så nu har jag hjälpt henne att installera den, göra säkerhetskopior och lite annat.. Tur att någon av oss e brunett gumman *skratt* ;) Så nu kan hon börja facebooka ordentligt med sin nya dator..

Har precis kommit hem och landade vid min egen dator en stund.. Måste kolla in vad som har hänt ute i världen ju.. Sen ska jag laga till lite middag tänkte jag.. Lite beslutsångest om vad jag ska göra bara.. Har alldeles för mycket mat att välja på nu när man varit iväg och storhandlat ju.. Funderar på att göra min egna hemlagade köttbullar kanske.. Lite sås och potatis till det.. Hmm... Spaghette och köttfärssås hade oxå varit gott.. Eller en fiskgratäng kanske?? Kycklinggryta?.. Jag får nog ta mig en ordentlig funderare så jag kan komma fram till ett bra beslut.. Jag har väl bestämt mig lagom till sent ikväll! =D Ska testa ringa doktorn igen snart oxå.. Inte kommit fram på telefonen där idag.. Annars får jag testa imorgon igen.. För övrigt händer det inte så mycket hos mig idag.. Blir en lugn kväll i soffan ser det ut som..


Dags för mig att kila ut i köket och ta mig en funderare :)
Tjingeling!


Här kommer lite bilder på nya frissan som man fick igår =))

              


Kommentarer
Postat av: Mamma

Söt flicka!

2010-02-27 @ 16:36:39
Postat av: Din älskling

Bäst är du mitt <3

2010-03-01 @ 11:05:34
Postat av: Tess ffs

din jävel haha varken du eller jag är brunetter hahaha så de så :P

men roligt hade vi absolut gumman <3

all love to you !!

2010-03-02 @ 01:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0