Otroligt härlig helg!!

Gud vad tiden springer iväg när man är här uppe!! Nu är det söndag igen och dagarna bara rusar förbi.. Men vilka otroligt härliga dagar vi har haft tillsammans! Som vanligt visserligen =))  Fredagen var lugn och mysig här hemma.. Massa fredagsmys tillsammans.. Grannen var inne på besök och pratade lite under kvällen.. Kanontrevligt! Senkvällen och långt in på natten spenderade vi i soffan med lugn och mysig musik.. Pratade och pratade... Stundtals låg vi mest och tittade på varandra och hela världen stannade upp på något vis.. Jag öppnade mig.. Han öppnade sig.. Det kändes som det vara bara vi som fanns.. Klockan landade på halv fyra när vi stängde ner och gick in för att sova istället.. Den kvällen/natten var välbehövlig för oss båda två.. Jag har aldrig varit med om något liknande innan! Jag är kär.. Jag är lycklig.. Jag har min framtid framför mig!

Lördagen spenderade vi hemma i soffan fram till 14 någongång.. Då kände vi att det var dags för lite äventyr.. Annars hade vi fastnat i soffträsket.. Begav oss ut med bilen på lite upptäckarfärd.. Körde runt lite överallt här i denna fina staden.. Slutligen innan det bar av hemåt hamnade vi på två v öarna i skärgården.. Tog båten ut till Hönö och körde runt där.. Sen körde vi över bron till Fotö för att kika där.. Vilken miljö! Och vilka hus! Helt underbart! Ännu bättre blir det när sommaren kommer sen.. Blev hembjudna till en av älsklingens vänner och hans flickvän för att kolla på melodifestivalen och så.. Långt ut i skogen kändes det som att vi var.. Jättetrevligt! Störtsköna människor! Vi tjejer drack lite vin och lite senare på kvällen togs tequila rose fram oxå för vår del.. Killarna hade sin jäger och sina öl och nog lite till *skratt* Vi gav upp allihopa framåt fyra någon gång och kröp ner i sängen.. Sen körde vi hemåt idag vid 2 tiden.. Hjärtat var nog allt lite fyllesjuk idag ;) Jag klarade mig bra får jag säga.. Varit hur pigg som helst idag.. Ingen bakiskänsla här inte och då klämde vi två ändå 4 flaskor vin och ett par shotar..  Kul att lära känna lite nya och trevliga människor! Älsklingen sover som en stock redan.. Bäddade ner honom i sängen vid  20-tiden sen slocknade han gott.. Kan det vara den där fyllesjukan som lockar fram tröttheten i honom kanske ;) Själv är jag som sagt ganska pigg trots allt.. Ska ta mig två mackor när jag skrivit färdigt och kolla på wallander inan jag kryper ner hos honom i sovrummet.. Skönt att han sover så gott då han ska upp och jobba tidigt imorgon.. Själv har man ju någon dag till ledigt innan det är dags att åka hem igen.. Vill inte ens tänka på det.. För varje gång man är här uppe är det jobbigare att åka hem.. Men det är nyttigt att sakna varandra lite.. Tänker inte mer på det nu..

Imorgon ska jag ligga och läsa min bok här hemma.. Kanske ta mig ut på stan en runda vid lunchtid sen.. Beror på hur vädret är.. Sen kommer hjärtat hem lite tidigare då vi ska iväg och kolla Frölunda-Luleå med grannen på kvällen.. Kul dert ska bli med lite hockeytittande!! Va längesen.. Lite mer drag i en elitseriematch oxå än när man kollar in hockeyn o hbg.. Ska bli myspysigt..

Nu ska jag göra iordning mina mackor så dem e klara till filmen börjar..
Önskar er alla en trevlig kväll!

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var det grannen och du som låg och tittade på varandra??? :-) Jag har nog missat något. Går så när man läser någons blogg väldigt sporadiskt..

2010-02-08 @ 18:40:31
URL: http://livetmeddebsta.blogspot.com/
Postat av: Johanna

Haha nä nu har du nog allt läst inlägget lite för snabbt Jeppe skratt Grannen gick hem så det var min andra hälft jag låg o tittade på så klart ;)

2010-02-09 @ 10:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0