Snö snö och änu mera snö..

Ingen höjdare att köra ner till jobet igårkväll.. Snön yrde omkring och glashalt på vägarna.. Men jag kom ner till jobbet sakta men säkert.. Jag är hel och bilen är hel.. Behöver ju inte skaffa mig ännu mer utgifter än jag redan har sen förra olyckan precis.. Och inte mer ryggsmärta heller för den delen.. Nu stannar jag här på jobbet till Torsdag.. Åker hem efter lunch någon gång när jag sovit några timmar.. Denna natten är snart förbi och det är dags att krypa ner på soffan uppe i jourrummet.. Sov ut ordentligt fram tills dess att man ska jobba igen.. Har laddat med öronproppar om det skulle vara mycket ljud men tror inte det.. Kolsvart är det iallafall så man lär sova som en prinsessa där uppe förhoppningsvis.. Och länge.. Känner att jag behöver sova ut ordentligt en natt till.. Eller dag får jag ju faktiskt säga.. Har en del sömn att ta igen.. Kroppen börjar säga ifrån nu.. Den är trött och känner sig sliten.. Jobbat mycket och intensivt plus allting annat runt omkring.. Så har man så klart sovit dåligt på det.. Men nu ser jag fram emot en långledighet.. Nästan semster det här ju! Har gjort ett bra byte med en arbetskamrat så jag går av på torsdag-morgon sen börjar jag inte jobba igen förren kl 13 på onsdag.. Nästintill en veckas ledighet som verkligen är efterlängtad och välbehövlig.. Och var kommer den spenderas? Hos älsklingen så klart! Njuter av varje sekund tillsammans med honom.. Så det blir en långweekend i Göteborg till helgen.. Ska försöka uppdatera er någon gång under helgens gång så ni inte undrar var jag tar vägen.. Kommer ha fullt upp med massa roligheter så det blir inte lika bra uppdatering som vanligt.. Ska försöka vara lite flitigare med kameran oxå dessutom så ni kan få lite bilder att kika på.. Det gör inläggen lite roligare när där är en bild som lyser upp lite grann.. Jag lovar inget läsare men jag ska som sagt försöka iallafall.. Jag gör mitt bästa som vanligt..

<3 Saknar dig hunny <3

Kommentarer
Postat av: Din älskling

Det är såå underbart att läsa din blogg <3

Ärligheten från dig älskar jag !

Snart ses vi igen =) Myyys =)

2010-02-03 @ 11:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0