Solig morgon

Vilken härlig dag att vakna till!!! Solen skiner och snön glittrar otroligt fint här uppe i Göteborg.. Älsklingens terasss på baksidan av huset är fylld med snö.. Nästan så man hade kunnat skapa sig en pulkabacke på terassen.. Vilken energikick man får av att vakna här uppe i detta vädret! Solen gör så otroligt mycket sen har vi lugnet.. Inga bilar som kör utanför huset.. Bara lugnt och tyst.. Det enda ljudet man har är tv.n och knappandet från datorn.. Ska se om jag vågar ge mig ut i snödrivorna och hämta lite ved oxå så man kan lyssna på knastrandet från kaminen.. *myys* Har redan hunnnit med att dscha.. Fixa till håret.. Bädda sängen.. Slänga in en maskin tvätt och ätit frukost.. Helt otroligt! Kommer inte ihåg när jag senast orkade med allt det där så här på morgonkvisten.. Allt innan kl 10 kan ni tänka er! Så vad ska jag nu hitta på? Hmmm.. Har sovit som e stock inatt med hjärtat tätt intill.. Kan vara en anledning till morgonpiggheten.. Den här ledigheten är så efterlängtad och välbehövlig! Full fart och masa mys hela helgen... Vi smygstartade igårkväll men idag efter kl 15 när älsklingen slutar börjar helgen ordentligt! Ska försöka hinna in här till er läsare och uppdatera lite mellan varven.. Ni är absolut inte bortglömda!

Så vad ska man nu hitta på.. Tvätten är färdig om någon timme så då kan man slänga in den i torktumlaren så är den färdig sen.. Tror jag ska ta och plocka av diskmaskinen kanske som hjärtat så fint hade startat igår.. Sen snörar jag kanske på mig skorna och går på upptäckarfärd här omkríng.. Eller väntar jag till han kommer hem så jag inte går vilse med mitt dåliga lokalsinne *skratt* Ska inte glömma att ta med mig kameran ut om jag försvinner ut i kylan.. Jag bjuder på lite bilder i detta inlägget som jag tog imorse när jag gick upp.. Stack ut nosen utanför altandörren bara.. Och ett fick bli genom fönstret men det blev helt okej trots det.. Tar lite fler till er lite senare som sagt..

Nej nu ska jag gå och plocka av diskmaskinen.. Börjar bli lite rastlös =) Ska redigera lite bilder oxå har jag tänkt mig.. Se vad det blir av det.. Förhopningsvis nåt bra..

Hoppas ni andra får en bra dag i solen!
Tjingeling!


poolen är ganska insnöad =)     

Härligt att vakna till!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Va mysigt det ser ut ha nu en riktigt skön helg med mycket mys och avkoppling,jag jobbar hela helgen kramizar Mamma

2010-02-05 @ 11:20:13
Postat av: Johanna

Ja här e riktigt mysigt =) Kallt som attans ute bara men så länge solen skiner så här är det ändå mysigt =)) Ska njuta i helgen o ha massor med mys.. Hoppas ni får en bra helg på jobbet med lite lagom att göra =) O kör försiktigt!! Kramizar!

2010-02-05 @ 12:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0