Arg.. Ledsen.. Och fruktansvärt kränkt!!!

Det här trodde jag ALDRIG om dig!!! Att du är kapabel till mycket det visste jag men detta?! Nej det trodde jag inte! Du har gått långt över alla gränser som finns!!!!! Du påstår att DU mår dåligt! Hur tror du JAG mår!!!?? Du mår ingenting jämfört med mig! Du har sjunkit lågt! Du behöver hjälp!!!

Det har varit två turbulenta dagar med mycket som har hänt.. Svårt att koppla av och lite sömn har det blivit.. Känner mig ganska tom och ganska slut just nu.. Känner mig splittrad... Tankarna snurrar omkring.. Jag är arg men samtidigt ledsen... Helt färdig... Hoppas på att kunna somna gott inatt för det behöver min kropp... Imorgon är det dags för jobb igen.. Ska även hämta bilen efter jobbet! Något bra i alltihopa iallafall! Sen ska jag försöka sola en liten runda på kvällen.. Gjorde det med Caroline idag och det var välbehövligt.. Så himla skönt!

Har varit ute hos Caroline under eftermiddagen.. Lika trevligt som vanligt.. Stackars lille Robin är sjuk där hemma.. Får hoppas han blir bra snart igen... Massa prat med Caroline som behövdes och mys med Robn och Zera.. Emilia såg man inte röken av eftersom hon hade en lekkompis där hemma.. Som vanligt så frågade skitungen om Max det första hon gjorde när hon såg mig.. Hon är för go! Solade som sagt innan jag körde hem.. Riktigt skönt.. Nu sitter man här hemma och tar det lugnt.. Försöker rensa tankarna lite.. Lyssna på lite musik och ta ett hett bad.. Göra mig en kopp varm choklad till det sen krypa ner i sängen.. Ladda nya krafter inför morgondagen..

Nu ska ja tappa upp det där badet..
Skriver kanske en rad till lite senare...

Saknar dig älskling!! Längtar sååååå efter dig!!

Kommentarer
Postat av: MammaFiiia

Massa Kramar till dej gumman!



Jävla SKIT är vad han är.



Kraaam

2010-01-26 @ 20:55:23
URL: http://fiiias.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0