Fredagsmys

Nu har svenska folket börjat med sitt fredagsmys.. Mitt fredagsmys har varit en tupplur på soffan 2 timmar.. Nu är jag fit for fight för jobbet!  Spännande att få se vad denna natten har att bjuda på nere på barnsjukhuset.. Så medans ni andra antingen sitter hemma och har gjort av med era pengar på godis, film och annat mys eller ni som är ute ikväll och spenderar era pengar så tjänar jag in lite till istället ikväll.. Man får ju se det positiva ur det negativa eller vad säger ni?!

Pratade med verkstaden där bilen fixas innan idag.. Vet ni vad! Den är färdig på tisdag!!!!!!! Äntligen ska jag få hämta hem pärlan igen! Jobbat nätter där så blir att jag hämtar den på onsdag.. Gud vilken härlig känsla när dem sa att den snart va klar.. Kunna lämna tillbaka lånebilen och få köra min egen bil igen! Har haft en bra lånebil helt klart men det är alltid skönast att få köra sin egen bil.. Min gröna pärla! Det gjorde in fredag helt perfekt att få veta det!

Nu ska jag strax sätta mig i bilen och köra iväg.. Så jag får väl ta tag i mitt liv och slita mig från datorn.. Dags att göra sig iordning lite grann..

Saknar mitt hjärta!!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Är det bättre med ryggen och så gumman ? Ring mig när du har vaknat imorgon <3

2010-01-23 @ 03:40:33
URL: http://theresefryksater.blogg.se/
Postat av: Jesper

Jaha.. Lika bra att erkänna att vi var några av de som lade våra pengar på godis denna helgen.. Hahaha... Och vet du?! Gott var det =)

2010-01-24 @ 11:19:36
URL: http://livetmeddebsta.blogspot.com/
Postat av: Johanna

Det e bättre med ryggen gumman =)



Jesper: Åh godis och mys, himlans gott kan ja tänka mig att det var! ;) Det gjorde ni rätt i =))

2010-01-24 @ 17:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0