Frustrerande!!

Fruktansvärt frustrerande att vara så otroligt trött som jag är men att inte kunna komma till ro.. Jag vill sova.. Jag behöver sova.. Men jag kan inte... Ahhh allting bara snurrar i huvudet på mig... Det blev för mycket nu.. Allt på en gång.. Allt med bilen efter olyckan.. Pengar till självrisken.. Allt som ska ordnas med försäkringsbolaget med mera.. Med mera... Sen allt detta nu med polisanmälan man gjort som ska följas upp och utredas! Jobbet där vi börjat känna av högsäsongen nu med massor att göra.. Man är ganska trött när man kommer hem därifrån.. Tycker visserligen det är kul att man har något att göra.. För min del får det mer än gärna hända något hela tiden.. Ävn om man strävar efter något att göra under hela arbetspasset så innebär det inte att man inte är trött när man kommer hem.. Allting har flutit på den sista tiden.. Man har mått bra.. Varit hyfsat frisk för en gångs skull.. Träffat någon som sätter hjärtat i brand på mig! Som finns där i alla väder.. Någon som verkligen bryr sig och tar hand om mig på allra bästa sätt! Någon som berör mig! Någon som verkligen gör mina dagar till bra dagar.. Jag har hittat en trygghet i mig själv.. En trygghet i honom.. Jag har fantastiska vänner som ställer upp och finns där för mig! Tyvärr känner jag att jag är åter på ruta ett igen.. Jag kan varken kan eller har orken att ställa upp för mina vänner så mycket som jag brukar.. Jag har inte orken att flänga runt över allt och hitta på saker omkring mig hela tiden just nu med allt annat som tar min energi.. Självklart finns jag där för mina nära och kära! Men kanske inte på samma sätt för ett tag just nu.. Jag finns där för dem alltid men kanske inte fysiskt lika mycket som vanligt.. Jag behöver få vara själv vissa stunder.. Få rensa mina tankar.. Försöka styra upp allting annat just nu.. Det är mycket nu... Och allt har rasat igen på grund av en enda person... En enda person har raserat allt det jag byggt upp under hösten!! Lugnet jag hade återfått i mig själv.. Tryggheten jag hade.. Jag är tillbaka på ruta ett igen dvs slutkörd, trött, oroad och tankspridd.... Att man kan vilja skada en annan människa så på detta sättet?!! Förnedra och kränka någon som DU har gjort! Varken jag eller någon annan i min närhet kan förstå hur man kan vara kapabel till en sådan här sak..  Det trodde jag aldrig.. Jag fixar detta det vet jag.. Behöver bara lite tid för att hämta nya krafter.. För att orka leva det där glada livet med massor av äventyr igen... Men just nu behöver jag lugnet för att hitta lugnet i mig själv igen.. Men jag kommer tillbaka det kan ni vara säkra på!  

Ska återigen försöka lägga mig för att sova en stund.. Upp tidigt och jobba imorgon så man borde sovit vid detta laget men så fort jag lägger huvudet på kudden så börjar allting snurra igen.. Tror jag flyttar med mig datorn in till sovrummet och somnar till musiken.. Tur man har en laptop som man kan flytta hur som helst... Har en lång dag framför mig med jobb först.. Sen hämta bilen.. Och därefter samtal så man är hemma sent imorgon.. Men jag kan trösta mig med att jag har sovmorgon innan jobbet på torsdag iallafall.. Plus att jag får ju tillbaka min pärla imorgon.. Den har jag längtat efter kan ni tro!! Så underbart det ska bli att få köra min egen bil.. Min härligt galet fina nya bil!

Nu måste jag stänga ner skrivandet här och försöka sova lite..
Hoppas ni andra får en skön nattsömn!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Din älskling

Svårt att fatta hur han kan göra så emot dig som är så underbar! Jävla kräk e han!

2010-01-27 @ 07:11:34
Postat av: Mimi

<3<3 Kärlek till dig <3<3

2010-01-27 @ 07:35:27
URL: http://vimsanmimi.blogg.se/
Postat av: MammaFiiia

Du vet var jag finns gumman!

Han e en skit som kunde göra så här mot dej.

Massa Kramar <3

2010-01-29 @ 00:19:47
URL: http://fiiias.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0