Lördag och ännu ett nattpass stundar

Nu har man snart vaknat upp ur koman känns det som.. Så några rader kan man skriva ner här ikväll så ni ser att jag lever.. Var en tuff natt på jobbet.. Mycket att göra och ganska rörigt.. Tur man har undebrara arbetskamrater att jobba tillsammans med så man klarar de passen när man har så mycket att göra.. Var ganska uppe iv arv när jag kom hem så var svårt att somna.. Somnade nog inte förren efter 10 idag innan jag kom till ro.. Sov lite halvoroligt dem första timmarna men sen har jag somnat som en stock.. Sov gott när klockan ringede lite efter 17.. Gick inte upp förren efter halv sex... Sitter här och gäspar fortfarande.. Måste laga mig lite mat så jag får något stadigt i magen.. Det gjorde jag inte igår så snacka om att man var hungrig kl 05 när man väl kunde sätta sig och äta lite snabbt.. Behöver ha något ordentligt i magen inatt ifall det blir likadant.. Plus att man kanske vaknar till liv lite mer om man får i sig lite riktig mat nu.. Annars har jag snart svalt hela lägenheten och lite därtill med mina gäspar.. *gääääääääääääääääääääääääääääääääääääääsp*

Blev inte mycket till inlägg idag kära läsare..
Nu ska jag sätta igång lite musik och laga mat..

Önskar er en trevlig lördagskväll!

Kommentarer
Postat av: Mimi

Va fin din blogg e nu gumman, även om vi ej känner varandra så bra så vet du att jag jag gillar dig va? ;) <3<3 Du är en godhjärtat tjej det var det jag menade!! Hoppas du får all lycka o kärlek du förtjänar!! Puss Mimi e

2010-01-24 @ 04:40:57
URL: http://vimsanmimi.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack gumman! Åh man blir så glad av dig ju! =)) Du vet att jag gillar dig oxå va? ;) Helt underbar tjej! Tack för lyckönskningen!! Jag säger samma sak till dig gumman! Och Du förtjänar det bästa och bara det bästa! Puss

2010-01-24 @ 05:55:32
Postat av: Jesper

Precis. Med bra kollegor klarar man allt! =)

2010-01-24 @ 11:17:50
URL: http://livetmeddebsta.blogspot.com/
Postat av: Mamma

Fin blogg,men din gamla Mamma har lite svårt för typsnittet,nu ska jag snart köra och jobba kram Mamma

2010-01-24 @ 14:00:06
Postat av: Johanna

hihi men mamma du kanske får kolla glasögonen ;) Detta typsnittet jag skriver med är väl inte så svårt? =)



Jesper: Ja precis då klarar man allt! =))

2010-01-24 @ 17:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0