Snart fredag (igen)

Vad fort tiden går! Helg igen.. Tyckte det var inte så längesen jag skrev om att det var helg.. Vart har denna veckan nu tagit vägen? En fråga man ställer sig varje fredag nuförtiden känns det som.. Men det blir skönt med helg den här gången.. Sist jobbade jag bort hela helgen men denna är jag ledig iallafall halva.. Jobbar natt imorgon så går av lördagmorgon sen jobbar jag inte förren på måndag.. Så när jag har sovit några timmar på lördag efter jobbet så kör jag upp till hjärtat i GBG.. Såå härligt det ska bli! Längtar otroligt mycket efter honom nu! Speciellt efter denna veckan och allt som varit.. Behöver få känna hans närhet och trygghet.. Saknar honom lika mycket som vanligt <3 Blir inte så mycket tid tillsammans men iallafall halva lördagen och som det ser ut nu hela söndagen om jag inte ska jobba extra.. Men nästa helg! Dåär man ledig tors-sön ni kan tro att det ska mysas då! Flera dagar tillsammans där uppe med mys och massa påhitt *längtar*

Jobbat de sista dagarna därav den dåliga uppdateringen.. Tog mig 3 timmar att komma hem från jobbet igår.. 3 timmar från Lund till Hbg!!!! Jag var måttligt trött och irriterad när jag kom hem.. Hade dessutom inte sovit någonting natten till onsdagen.. Jag låg vaken och kunde stänga av larmet på mobilen redan innan det ens hade ringt kl 05 på morgonen.. Ingen bra natt.. Så efter ett pass på jobbet med ganska mycket att göra var man måtligt irriterad och trött redan när man satte sig i bilen.. O så kommer man ut till snövädret och en avstängd motorväg *suck* Har iallafall fått hem min bil nu.. Äntligen är hon hemma!! Härligt att få köra sin egen bil igen.. Nu har både bilen och jag varit med om äventyr nog så nu håller vi ihop i många år utan mer spänning på vägarna.. Kvällen på jobbet idag har varit ganska lugn.. Skönt med ett hyfsat lugnt arbetspass efter en hektisk vecka.. Varit väldigt mycket att göra på jobbet den sista tiden.. Nu börjar högsäsongen verkligen dra igång så det händer mycket och man har alltid händerna fulla.. Skönt att slippa stressa idag.. Man hade att göra men stressen slapp man.. Skönt nät man inte käner sig helt kry heller.. Har en förkylning på G som ine riktigt brutit ut än så man är lite seg i kroppen.. Men det övelever jag!

Nu ska jag stänga ner och krypa ner i sängen istället...
Sov gott där ute!


Till dig har jag inget mer att säga! Du har gjort ditt!!!
På grund av dig har min tillit till andra människor försvunnit!
På grund av dig går jag med en ständig oro!
På grund av dig mår jag som jag gör.. Grattis!
Man kan inte lita på någon.. Inte ens sin andra hälft..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0