Söndag

Oj vad helgen har försvunnit fort!! Vart tog dem dagarna vägen egentligen!?? Märks att man har jobbat nätter.. Tiden bara flyger iväg.. Man jobbar.. äter.. Och sover.. O vips så har dagarna sprungit förbi.. För er som varit lediga och börjar jobba imorgon så önskar ni nog att helgen hade varat lite till.. Jag själv som har spenderat hela helgen på jobbet är ganska nöjd över att det är måndag imorgon då det innebär ledigt för min del.. Visserligen inte så länge.. Går av imorgon på morgonen så sover man halva dagen ungefär.. Sen är man ledig på tisdag innan det är dags att börja jobba igen på onsdag.. Men jag klagar inte.. Är så otroligt skönt att ha ett jobb! Dessutom ett jobb man trivs med.. Ett jobb man faktiskt älskar att gå till.. En rastlös liten tjej som mig hade inte klarat av att gå hemma någon längre tid.. Nej jag behöver sysselsätta mig annars blir jag sur och grinig =) 


Som sagt så har jag ju sovit bort denna dagen oxå då man jobbade inatt.. Hade ännu en natt med mycket att göra.. Klockan halv sex kunde man gå och slänga i sig lite mat.. Ni kan tro att man var hungrig vid en tiden! Men även om det var en natt med mycket att göra kändes det helt okej.. Vi hade bra struktur på arbetet och det flöt på bra.. Man var nöjd när man gick hem imorse.. Dock har jag sovit väldigt dåligt iallafall idag.. Vet inte riktigt varför.. Vaknade redan 12.30 och hade sedan svårt att somna om.. Låg och somnade till och vaknade till hela tiden fram till efter kl 17 när jag gick upp.. Men lite sömn har det blivit.. Känner mig ändå ganska fit for fight för arbetet får jag säga..  Har inte hunnit med så mycket under dagen så jag hr väl inte allt för mycket mer att skriva egentligen.. Har hunnit med att sitta på soffan sedan jag gick upp.. Har slängt i mig lite mat och gjort mig iordning för jobbet.. Snart dags att dra på sig skorna och jackan så man kan sätta sig i bilen och köra iväg..  Har hunnit prata med älsklingen i telefon oxå en stund.. Saknar honom sååå!!! Hans famn!  *mys*

Dags för mig att börja packa ihop mig..
Hoppas ni får en trevlig kväll läsare!

Tjingeling!


*Längtar så!!*


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hurra!!! nu är det jättebra typsnitt hi hi

Kramiz Mamma

2010-01-25 @ 17:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0