En behaglig dag

Än så länge har dagen för den här fröken varit alldeles lagom okej.. Förutom en urinvägsinfektion som ställer till det så mår jag prima.. Har precis kommit hem efter en stund borta hos lillebrorsan som är i Hbg och jobbar denna veckan.. Vi träffas så sällan så det är underbart kul när han är på detta hållet och jobbar.. Då kör jag iväg och stör honom lite under hans middag om jag är ledig.. Han verkar uppskatta det iallafall.. Imorgon är det min tur att styra bilen mot Tyringe för att spendera fredagskvällen hemma hos honom.. Massa skitsnack med lillebror och mycket mys med söta lille Oliver! Tänk att han redan är 6 månader! Vet inte vart tiden tar vägen.. Träffar dem så sällan så varje gång man ser honom har han ju vuxit hur myccket som helst! Ser verkligen framemot fredagskvällen! Kör nog mot Tyringe direkt efter jobbet och gör ett stopp hos söta Jeanette och underbara Noel under eftermiddagen innan det bär av hem till lillebror.. Sover sen där för att mys med Oliver hela lördagsförmiddagen innan det är dags för mig att jobba då.. Lillbror beger sig iväg tidigt tidigt på lördag så jag och Oliver ska mysa som bara den innan han ska till sin mormor när jag kör mot jobbet..  Lördagskvällen spenderas sedan först på jobbet och därefter åker jag till moster md man i Örkelljunga för lite sommarfest.. Ser jag oxå framemot! Blir en fullspäckad helg.. Skönt att slippa vara själv faktiskt..

Har varit iväg och inhandlat lite fika till i eftermiddag.. Snart har jag Malin och Viilja på besök.. Massa kaffemys blir det idag.. Vilken härlig ledig dag! Just nu är humöret faktiskt på topp för en gångs skull! Känns som det var ett tag sen.. Hoppas på att få en bra nattsömn oxå för att ladda upp ordentligt inför morgondagens arbetspass och sen vidare äventyr..

Nu sätter jag mig på balkongen en stund och njuter av solen så länge den är framme
Tjingeling!


Jag med Oliver i famnen endast 10 dagar gammal :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0