Första officiella semesterdagen

Började ledigheten redan i fredagskväll men lördagen och söndagen var lediga dagar så det är först idag som min semester officiellt har börjat på riktigt.. Har fyra veckor framför mig med förhoppningsvis en massa roligheter.. Hämta lite ny energi och inspiration av ledigheten.. Första semesterdagen har bestått av ett rejält träningspass å gymmet.. Nästintill 2.5 timme blev det varav 1 timmes intervallträning.. Ganska nöjd med mig själv får jag säga.. Och även helt slut när jag var färdig *skratt* Tog ett ordentligt städryck direkt när jag kom hem från gymmet.. Tog en sval kall skön dusch.. Åt lite grann och sen somnade jag som ett litet barn på soffan.. Så eftermiddagen och kvällen sov jag bort med andra ord.. Nu sitter jag här och klockan är snart i skrivande stund 00.00.. Dock fortfarande trött men kanske inte så trött som jag borde vara.. Imorgon hoppar jag styrketräningen och kör ett Step-pass istället på kvällen.. Tänker spendera dagen på stranden tillsammans med Helena om vädret tillåter vilket vi hoppas på..
Med semestern kommer ju sol och bad så klart!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0