Mysig eftermiddag

Har haft en supermysig eftermiddag med Malin och lilla fisen Viilja =) Hon är ju så go och glad alltid denna busungen! Man kan ju inget annat än börja längta efter egna när man myser med henne.. Har blivit en massa fikamys och prat.. Vi hade nog kunnat prata i sönder en hel eftermiddag Malin och jag! =D Timmarna bara flög iväg!! Chockad man blev när man kollade på klockan och halva kvällen oxå hade gått.. Mysigt har vi verkligen haft! Och en hel del planer har vi gjort upp *härligt!!* Tack för idag snäckan!! Vi ses snart igen! =D

Nu blir det en lugn fortsatt kväll för min del framför tv:n och datorn. Ska försöka komma tidigt i säng så man orkar upp till jobbet tidigt imorgon.. Dags för en förmiddagstur för en gångs skull.. Ska försöka packa ner mina saker ikväll innan jag lägger mig så man slipper det imorgon bitti.. Risken att man glömmer något är stor om man packar kl 05 på morgonen..

Bjuder på lite bilder från dagen med mitt myssällskap =)


Kommentarer
Postat av: sara

så fina bilder. ! o ni verkar ha haft en riktigt fin dag.! värmer! kram

2010-07-08 @ 20:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0