Nu är det nära!





Oj oj oj nu är semestern nära! Om en halvtimme kör jag till jobbet för att spendera sista kvällspasset på barnakuten innan semestern är här.. 4 veckors ledighet ska bli underbart skönt! Känner jag mig själv kommer jag dock vara rastlös och längta tillbaka efter 2 veckor men jag har en hel del att göra så sysselsätta mig lär jag göra!

Har varit en lugn och skön vecka.. Jobbat alla dagarna hitills förutom i tisdags när jag hade Jenny (en arbetskamrat) på fika besök.. Tiden sprang iväg och vi pratade bort 5 timmar.. Hur nu det gick till! Ändå träffas man på jobbet oxå *skratt* Men trevligt hade vi! Har blivit kvällsdopp i havet.. Promenader.. Och latande på soffan dem studnerna jag inte jobbat.. Idag avslutar jag kvällen och börjar semestern med ännu ett kvällsdopp på stranden för att sedan mysa vidare hemma och somna gott med vetskapen om att man inte ska jobba på ett tag... Imorgon bär det av till stranden på förmiddagen om vädret tillåter.. Lite sol och färg på kroppen hade inte skadat! Sen beger jag mig till lillebrorsan och hämtar lillkillen.. Som vi ska tokmysa Oliver och jag! Jag ser framemot en mysig helg med andra ord!

För övrigt händer det inte så mycket för min del.. Ska försöka ta en del kort under semestern som jag kan pryda min blogg med.. Blir lite roligare för er läsare än all min tråkiga text bara.. Jag lovar inget men jag ska göra ett försök iallafall! Nu ska jag packa väskan och bege mig mot jobbet.. Hoppas på ett trevligt sista arbetspass med härliga arbetskamrater! Blir nog en del skratt på barnakuten idag! Det behöver vi..

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Oh vad mysigt semester ledighet som du så väl behöver oxå grädden på moset Mysa med Oliver kram Mamma

2010-07-17 @ 11:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0