Sista lata veckan..

Jobb jobb och ännu mera jobb denna veckan.. Fikabesök av Malin och söta lilla Viilja på torsdag och förhoppningsvis en del promenader. Det blir en ganska lugn vecka på träningsfronten med andra ord. Nästa vecka är det dags att köra igång ordentligt igen.. Nu har jag legat på latsidan i två veckor.. Ska avsluta penicillinkuren denna veckan sen kör jag igång med kostförändring och stenhård träning.. Ett par kilo till behöver svettas bort på gymmet och figuren ska formas.. Dags att tänka på sig själv lite igen..

Om någon timme är det dags att sätta sig i bilen och köra ner till arbetskamraterna på barnakuten och inta position för ett av alla kvällspassen denna veckan... Två veckor kvar sedan väntar en 4 veckor lång semester. Hoppas på att solen behagar att titta fram igen lagom till semestern börjar.. Just nu ligger molnen ganska tätt över himlen.. Det är dock skönt med en lite svalare dag när man vet att man ska bege sig mot jobbet.. Sovrummet är lagom varmt när man kommer hem och är redo för sängen.. Tror dock jag tar en strandpromenad innan jag kör hem och kryper ner..



Ibland tar livet oanade vändningar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0