♥ Underbara helg! ♥

Efter en fantastisk helg mår den här primadonnan som en prinsessa!

En helg fylld med massor av bus, mys, kärlek, roligheter och trevliga äventyr! 5 personer har hjälpt till att göra denna helgen till vad den blev.. Tack till er allihopa! Fredagen spenderades på lite olika håll.. Angelica och jagg var ute på en liten shoppingtur under dagen.. Inhandlade allt som skulle med till Tosselilla på lördagen.. Blev även en tur till Väla.. Kvällen spenderade jag hos Caroline innan jag åkte hemåt och mös vidare här hemma med film-mys och lite gottis innan sängen väntade.. Laddade batterierna inför den tidiga morgonen och bilfärden till Tosselilla.. Dagen där nere kunde inte blivit bättre.. Lite otur med vädret men vad gör lite moln på himlen! Duggregnade vid nåt tillfälle men blöta skulle vi ju ändå bli av allt badande så det gjorde oss ingenting.. Karusellåkning blev det.. Hoppning på studsmattan, Tarzanskogen med hinderbanan gjordes av mina starka vänner.. Själv stod jag och barnen vid sidan om och hejjade och så gick vi bort och tittade på grisarna en runda.. Hänga i linor är inte riktigt min grej än efter olyckan.. Men nån måste ju vara hejjarklack med busfröna så det passade bra att jag är lite handikappad *skratt* Pojkarna grillade så vi fick lite mat i magen efter halva dagens äventyr innan vi fortsatte.. Vi avslutade dagen med vattenlandet.. Synd och säga att det var varmt men inte åker man till Tosselilla utan att bada.. Vi badade tills vi blev blå om läpparna.. Angelica, Sara och jag blev värre än barnen med alla roliga rutschkanor och annat vi kunde åka! En äventyrsdag vi snart gör om igen och hoppas på lite solglimtar nästa gång.. Jag somnade som ett litet barn på soffan när jag kom hem och sov till midnatt sen var tösen vaken igen.. Pigga ögon som var vaken några timmar innan man slocknade igen.. 
Avslutade dagen/kvällen/natten på bästa möjliga sätt! ♥♥♥

Idag blev det lite sovmorgon och en stund på soffan efter man hade gått upp.. Gjorde mig sen redo för en tur hem till Angelica och Leon.. Oj oj oj vilken liten terrorist han har varit idag Kört med mig och Angelica till 100%! Men han är ju sååå sockersöt så arg på honom kan man verligen inte bli! Blev en runda till Angelicas mamma för en kopp kaffe där innan vi körde vidare mot willys för att inhandla det sista till matlagningen.. Körde hemåt A och Leon igen där Marija mötte upp oss.. Mycket prat och härliga skratt och riktigt god mat! Tack snäckan för ännu en mysig dag och för maten! Körde hemåt vid 19-tiden idag.. Satte igång lite kaffe här hemma och inväntade Caroline som var på väg.. Druckit ännue mera kaffe och pratat på en stund innan hon körde hem igen..
Nu sitter jag här och varvar ner med lite musik.. Det har varit fullt ös hela dagen så en stund på soffan för mig själv är välbehövlig innan sängen kallar. Endast ett glas vin som saknas.. Får bli systemet imorgon och inhandla nåt gott vin som man kan njuta av under semesterveckorna man har kvar..

Dags för mig att surfa vidare innan jag avrunda detta dygnet med en förhoppningsvis god natts sömn..

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0