Underbara Nettan! <3


Bilden är tagen i April

Vad skulle jag gjort utan min fina och helt fantastiska Nettan! Tack tack tack för att du finns! Du och din familj är underbara! Finns ingen som du! <3 Och dina barn! - åh jag saknar er redan ju! Tack för idag! Den pratstunden och allt annat behövdes verkligen.. Jag är lyckligt lottad som har dig som vän!
Älskar dig så gumman! <3



Helgen har varit rolig, händelserik och full med mys! Började med att hämta lille Oliver i lördags hos brorsan på eftermiddagen.. Vi körde därefter ut till syrran för lite överraskningsfest för henne då hon fyllde år i torsdags.. Jösses vad söt och helt bedårande lilla Enya är!! Stolt moster ännu en gång är jag! Och helt plötsligt kändes inte fasters lille kille så liten längre! Bar hemåt efter ett några timmar där.. Återigen befann man sig i Helsingborg.. Massa mys och bus på kvällen innan lilleman somnade.. Sprang runt och flörtade so bara den i sin gåstol.. Somnade vid 21-tiden och vaknade inte förren 9.30 idag..  Så det blev en lång sovmorgon för oss.. En del mys  hann vi med i några timmar innan vi begav oss mot Tyringe för att lämna av Oliver hos brorsan igen.. Styrde bilen mot Nettan sen innan det bar av hemåt.. Kvällen har spenderats hemma med mysigt sällskap.. Lite kaffemys och god mat.. Bättre avslut på en bra helg kunde man inte få.. Nu börjar man känna av att semestern faktiskt har börjat.. Fick lite småpanik innan idag över att helgen redan var slut.. Men kom då att tänka på semestern.. Jag har ju helg i 4 veckor till! Hoppas på fint väder i veckan så man kan ligga på stranden och njuta av solen.. Håller tummarna iallafall..


Mycket tankar snurrar omkring... Allt för mycket händer.. Minnen jagar ikapp mig.. Vet inte riktigt hur jag ska hantera vissa saker..  Karusellen spinner på...

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Härliga du:) Du ska inte tacka mig.. Jag älskar ju dig, min underbara vän, o jag blir så ledsen när du inte mår bra:( Vill bara det bästa för min bästa <3

2010-07-19 @ 05:20:59
URL: http://jeanette--johnson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0