Vilken härlig dag! Nana na na na na na naaa =D

Nu börjar det kännas att man har semester! Efter denna soliga och otroligt sköna dagen gör man inget annat än njuter av livet..  Har spenderat förmiddagen och eftermiddagen på stranden med Helena och Karin.. Livsnjutare på högsta nivå hela dagen! Vid 17-tiden bar det av hemåt igen för att packa träningsväskan.. Blev ett ordentligt svettigt step - pass under 1 timme idag.. Varmt varmt varmt men otroligt skönt! Hem och slängde mig i duschen för en snabbdusch sen bar det av ner till Örby ängar för att bada med Sara, Boysen och lilla vovven så klart!
*mys mys mys* på högsta nivå! Blev ett ganska långt och härligt kvällsdopp.. Skönt efter träningspasset.. Imorgon finns jag ännu en gång på stranden hela dagen.. Sola och bada hela dagen.. Blir ett pass på gymmet på morgonen innan jag beger mig mot havet.. Svettas bort några hekto så man inte behöver skämmas i bikinin =))

Lite surfande för mig nu en stund sen bädda jag ne rmig i sängen och hoppas på lite fler timmars sömn inatt än föregående natt.. Men efter denna dagen känner man att ögonlocken känns lite tunga när man väl kommer in.. Har haft en toppen dag och mår som en prinsessa idag!  Kunde inte avslutats på ett bättre sätt! *mys* I feel good!

Natti natti gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0