Vilken härlig dag *visslar*

Steg upp på morgonen innan min dag var riktigt vaken ohhhhhh ohhh vilken härlig dag
*na na na na na na*

Onsdag och halva veckan har gått.. För er som jobbar mån-fre har ni snart avklarat halva veckan och helgens ledighet närmar sig.. För en annan väntar en ledig dag imorgon sen fortsätter jag min arbetsvecka.. Solen skiner än så länge och det känns som att sommaren är här för att stanna ett tag.. Åtminstone håller jag tummarna för att den gör det.. Min dag ser ganska vanlig ut.. Lite frukost och en stund här framför datorn.. Tänkte jag skulle ta mig ett bad när frukosten är avklarad och därefter göra mig iordning inför det kommande arbetspasset.. Tar mig en promenad i solen innan jag kör till jobbet.. Blir ingen kvällspromenad ikväll då fotbollen inte går att missa.. Trist att man jobbar men skyndar man hem så hinner man se andra halvlek åtminstone.. 

Dags att släppa datorn och göra vad man borde istället..
Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0