Till min Mamma

Älskar henne så otroligt mycket!
Önskar så många gånger att man hade bott närmre..
Bott nära henne och Jan..
Nära mina syskon och syskonbarn som jag saknar så det gör ont!
Kunnat ringa för att komma över några timmar..
Få fly undan all världens problem och bara känna sig hemma för en stund..
Känna sig hemma och trygg..
Många tårar har trillat den sista tiden..
Tårar av uppgivenhet.. Tårar av saknad.. Tårar av en otrygghet..
Idag trillade några tårar av ett sms med ord som betydde så otroligt mycket!
Ett sms från mamma..




Mamma och jag 2005                   Pappa och Jag 2005                     Hela syskonskaran samlad 20005


Just nu lever jag i en uppförsbacke.. Det är tungt men jag fortsätter klättra.. Än ser jag inte toppen men jag kämpar på.. Den finns där någonstans.. Med hjälp av vänner, hjärtevänner, familjen och otroligt fina arbetskamrater vet jag att jag kommer hitta den.. Vissa dagar går i motvind. Andra går bara uppför.. Många känslor rör sig i kroppen.. Jag vet att ni inte ser eller hör så mycket från mig.. Det kommer igen.. Jag hoppas ni har lite tålamod med mig.. Jag har inte glömt någon.. Jag har bara tappat min energi någonstans på vägen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0